Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

ABC og BitTorrent samtidlig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser egentlig ikke noe vits i det men burde være fullt mulig. NB ! Mange isper har sperret de nevnte portene, burde kanskje vurdere å bytte til noen andre ?

 

Selv bruker jeg kun Azureus som bruker java. går som hakka møkk det. Har selv testet flere bit torrent klienter og dette er den som passer meg best

 

 

EDIT: som Ole-p sier må huske å konfigurere programmene til hver sine porter

:tease:

Endret av Skeetzoid
Lenke til kommentar
Etter og ha brukt endel forskjellig havnet jeg på bitlord, det programmet er oversiktig og fungere bra. azureus har en tendens til og ta mye ressurser.

5335463[/snapback]

Har selv brukt BitComet, det er vel den som har virket best for meg. Må vel legge til at maskinen som henter ned for meg er urgammel, så azureus er utelukket. Flere steder nå er virker det som at BitComet er bannet, så jeg har gått over til å bruke µTorrent

Lenke til kommentar
Etter og ha brukt endel forskjellig havnet jeg på bitlord, det programmet er oversiktig og fungere bra. azureus har en tendens til og ta mye ressurser.

5335463[/snapback]

Har selv brukt BitComet, det er vel den som har virket best for meg. Må vel legge til at maskinen som henter ned for meg er urgammel, så azureus er utelukket. Flere steder nå er virker det som at BitComet er bannet, så jeg har gått over til å bruke µTorrent

5335924[/snapback]

Jepp! Bruker bare et bittorent program jeg, og det er BitComet...

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...