Gå til innhold

Leter etter en Seriøs Guild på Shadow Moon (horde)


Anbefalte innlegg

Noen som har en guild som er seriøs og hjelpsom?

Den guilden jeg er i nå er temmelig dårlig og masse fjortiss folk som får pappa til å betale wow.

Så jeg ser etter en Guild som er seriøs, med et SERIØST navn, og som i det hele tatt tar ting litt seriøst :D;)

 

Er en Undead Warlock på lvl 24, lojal mot Guilden om den er lojal mot meg, hjelsom og alt som jeg mener kreves for et godt guildmedlem.

Har nettopp startet å spille igjenn etter at jeg tok en pause fra betatesten var ferdig.

 

Noen som kansje vet om en guld for meg? er en fordel med noen norske medlemmer men overhode ikke noe krav...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm.. jeg er i Kitty Spins på Shadow Moon og vi er ikke tjekkiske (ledere og officerer ifra Stor Britannia). Vi har fått ragnaros til 7% på tredje forsøket å jeg tenker vi tar han over nyttår på neste MC run=)

 

Problemet blir vel at vi ikke rekruterer noe særlig, men du kan jo spørre=) Whisper Tendril ingame, han er guild leder og leder rekruteringen=)

 

PS: Det er veldig mange nordmenn i KS, og dansker da=P Og tuller og tøyser gjør vi jo, kanskje litt barnslig til tider men vi er så seriøse et spill kan være når det gjelder :) )

Endret av Choo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...