Gå til innhold

Spørsmål andgående iPod.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Video-funksjonene har jeg ikke sett på, så det omtaler jeg ikke. Men behandling av sanger på din iPod.

 

Tre scenarier:

 

 

"Jeg har mye diskplass på min PC, har masse musikkfiler på PCen, og har god plass til alle disse sangene på min iPod":

Sett iPod til automatisk oppdatering av Biblioteket og alle spillelister i iTunes. iPoden din blir da en kopi av alt du har i iTunes. Hvis du sletter to sanger i iTunes på din PC, og oppdaterer iPoden, slettes de også fra iPoden.

 

 

"Jeg har dårlig plass på min PC, har masse musikkfiler tilgjengelig på CDer og lignende, og plass til alt på min iPod":

Sett iPoden til manuell oppdatering av filer og musikk. Legg inn f.eks 5 og 5 CDer i iTunes, eller så mye du har plass til av gangen, og sleng det så over på din iPod. Slett sangene i iTunes-biblioteket (dvs. slett fra din PC) og legg inn nye CDer til du har fått fyllt opp din iPod.

 

"Jeg har god plass på min PC, har MASSE musikkfiler, og har ikke plass til alle på min iPod"

Sett iPoden til automatisk oppdatering av bestemte spillelister. Her må du lage deg spillelister som er opp til så store som iPodens kapasitet. Så blir iPoden automatisk oppdatert til disse spillelistene, og du får selvfølgelig utnyttet alt sammen.

 

 

Det beste scenariet er det første. Da trenger du kun å gjøre endringer på din PC, i iTunes, så vil iPoden bli en kopi av alt du gjør når du oppdaterer den. Du har da også en slags backup av alle sangene dine på PCen, så hvis du må sende inn iPoden å få den reparert, eller du må formatere den for å flytte store filer, vil det være en smal sak å legge inn alle sangene igjen.

Lenke til kommentar

Google ga meg DENNE linken på 2.plass etter 0,25 sekunder. Jeg brukte vel totalt 25 sekunder på operasjonen, pga litt venting her og der.

 

"Videora download" på Google, verre er det ikke. :tease:

 

Jeg skjønner godt at folk blir forvirra og usikre på alle 100 000-vis av programmer og nedlastninger, men søker du på det du lurer på i Google, og slenger på "download", så finner man det som oftest.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke at noen kan blir forvirret om de søker på videora på goolge, ser man litt ned på siden står det noe sånt som videora ipod converter...

5339356[/snapback]

Har ofte vært borte i sider som har slike download også et eller annet program, også må man kanskje betale masse penger for det, eller det er noe helt annet. Har slutett å stole på det.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...