Gå til innhold

Hvilke spill fikk dere i julegave?


Anbefalte innlegg

Hei og god jul alle sammen!

De aller fleste av oss har vel nå pakket opp alle gavene nå.

 

Jeg vil vite hva slags spill det er folk her på forumet har fått!

Dere kan jo også si hvilke spill dere ga til andre om dere har lyst.

 

Jeg fikk faktisk ingen spill i julegave i år, men jeg er ikke lei meg, da det har vært et flott spillår for meg likevel, og 20 av spillene som står i hylla er kjøpt inn i løpet av 2005, så det er praktisk talt ingen spill jeg kunne ønske meg i julegave (ønsket meg Oblivion, men det ble jo utsatt).

 

Jeg ga forresten "Beyond Good & Evil" (PC) til søstera mi i julegave, et spill som hun ble veldig glad for å få (tusen hjertlig takk til alle de her på forumet som tipset meg til å kjøpe det! :) ), og det var faktisk det eneste spill-relaterte som ble gitt/fått i min familie i år.

 

Uansett, la meg få høre hva slags spill dere har fått i år, eventuelt hva dere synes om dem (hvis dere har fått tid til å spilt dem enda da).

 

PS: Husk å nevne hvilken plattform spillet er for da! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk Xbox 360 med det nyeste Fifa spillet. Fikk også et gamecard til WoW.

 

Ang hvordan mor mi fikk tak i Xboxen, så er det litt av en historie. Først ringte hun rundt til de fleste butikkene i Trondheim og spurte om de hadde den på lager. Svaret var det samme alle steder: utsolgt.

 

Tilslutt fikk hun tips om at en butikk på Lørenskog hadde fått inn et parti på 56 Xboxer. Da ringte hun sporenstreks til min tante i Oslo, som fikk min onkel til å kjøre dit. Onkelen min stillte seg i kø, og var den nest siste som fikk en Xbox.

 

Så nå er jeg den eneste fyren med Xbox 360 i bygda. Flere har allerede meldt sin ankomst for å teste ut vidunderet.

Endret av Sigga
Lenke til kommentar

jeg fikk ingen spill til jul, men det gjorde ikke så mye, ønsker meg egentlig ikke så særlig spill nå, men det er jo noen da som jeg har lyst på :)

 

hadde bursdag på torsdag så sammenlagt ble det en del penger etter bursdag og jul (3300 kr :dribble: )

skal kjøpe meg boksesekk, og så skal jeg kjøpe enten NFS:MW eller det nyeste prince of persia.

så skal vel resten spares til PS3 :)

Lenke til kommentar
Så nå er jeg den eneste fyren med Xbox 360 i bygda. Flere har allerede meldt sin ankomst for å teste ut vidunderet.

5335331[/snapback]

 

Det er du ikke! :tease:

 

Var det core eller premium?

5335358[/snapback]

 

Rettet en stor skrivefeil.

 

Hvordan ser du forskjell på core/premium. Fikk med fjernkontroll og mye annet snaks.

Lenke til kommentar

Fikk Resident Evil 4, eneste spillet jeg fikk i år.

 

Men det gjør egentlig ikke mye. Spill her jeg bor er ganske dyre, og jeg foretrekker å kjøpe dem selv over nette siden det blir billigere. Eneste grunnen til at jeg fikk Resident Evil 4 var fordi jeg så de hadde det på Europris til en meget gunstig pris (179) til PS2 og kom da med ønsket.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...