Piratpjokken 3 Report post Posted December 24, 2005 Hver gang eg starter maskinen får eg opp en feilmelding. "cli.exe" eller noe sant. Den kommer også under oppstart av ati catalyst control center Har prøvd reinstallering, ny nedlasting men ingen av delene funket... Skal eg prøve å ikke installere Control centeret? Quote Share this post Link to post
Big SturL 44 Report post Posted December 24, 2005 Du må ha Net 1.1 instalert for at Control Center skal funker, det finner du på microsoft.com. Men ikke bry deg med det, control center er ubrukelig etter mitt syn/erfaring. Ta heller å avinstaller Control Center Quote Share this post Link to post
HKS 2450 Report post Posted December 24, 2005 Får samme på den PC'en jeg har installert X1300 Pro kort i... Der er .NET 1.1 allerede installert... Er ikke særlig fornøyd med CCC jeg heller... Det gamle kontrollpanelet er mye bedre, nVidia sitt er også mye bedre synes jeg! Synd at X1x00 kun har det nye CCC... Quote Share this post Link to post
Piratpjokken 3 Report post Posted December 25, 2005 Har enda ikke fåt et klart svar. Skal CCC ut for at det skal funke? Quote Share this post Link to post
Elensar 0 Report post Posted December 25, 2005 Innstaller Net 1.1 vist du ikkje har det, då skal det virke. Quote Share this post Link to post