Gå til innhold

Hvordan skifte stance efffektivt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg har satt berserker/battlestance på 1, altså i battlestance er zerker på1, og i zerker er battle på 1. når jeg først er i defstance bytter jeg sjelden.

5333996[/snapback]

 

akkurat det var sinnsykt smart.. tror jeg nesten at jeg også skal gjøre... eneste er da at jeg må venne meg til at hamstring ikke er på 1.. :S kan bli tøft

Lenke til kommentar

Qvelting spiller på Deathwing/Talvinarr?

 

Som en druid bruker jeg:

shift + 1 = bear

shift + 2 = seal xD

shift + 3 = cat

shift + 4 = travel form

 

Brukte CTRL + F1 (?) en liten stund de første lvlene men fant fort ut at det ble enklere med shift knappen istedet. Dessuten så er de ikke så langt ifra hverandre :)

Lenke til kommentar

Jeg skifter mellom Zerker og Battle stance med samme macroer som jeg kjører overpower og intercept med;

 

Jeg har "F" bundet til intercept macroen, og 1 trykk skifter meg til zerker stance ifra Battle eller defensive. Et trykk til kjører Intercept.

 

Så har jeg "3" i zerkerstance og i battle stance til overpower, så et trykk mens jeg er i zerker stance skifter til Battle, et trykk til kjører overpower.

 

Ifra defensive stance til Battle stance har jeg "Q" som er bundet til hamstring macro og "E" eller "F" til berserker stance. ("E" er execute)

 

Så bruker jeg bare musen for å skifte til defensive stance da jeg skjeldent stancedancer når jeg tanker =P

 

og bruker ca aldri def stance i PvP, bare når jeg en skjelden gang disarmer.

Lenke til kommentar

Du finner macroene også i "Den store macro tråden" men husker ikke hvem som laga den men credit til en her på forumet hvertfall=)

Intercept:

 

/script texture,name,isActive,isCastable =GetShapeshiftFormInfo(3);if isActive then CastSpellByName("Intercept(Rank 3)");else CastSpellByName("Berserker Stance()");end;

----

Overpower:

 

/script texture,name,isActive,isCastable =GetShapeshiftFormInfo(1);if isActive then CastSpellByName("Overpower(Rank 3)");else CastSpellByName("Battle Stance()");end;

----

Execute:

 

/script texture,name,isActive,isCastable =GetShapeshiftFormInfo(3);if isActive then CastSpellByName("Execute(Rank 5)");else CastSpellByName("Berserker Stance()");end;

----

Hamstring:

 

/script texture,name,isActive,isCastable =GetShapeshiftFormInfo(3);if isActive then CastSpellByName("Hamstring(Rank 3)");else CastSpellByName("Berserker Stance()");end;

----

 

Du ser kanskje at der er cirka samme macro, forandra bare litt på stance til stance og spell som blir casta. ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...