Gå til innhold

N70 vs. 6280


vede

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg bare lurte på om noen ville hjelpe meg og kjøpe mobil. Har alltid hatt Nokia så jeg fortsetter med det. Selv om dere bare må komme me andre tips om andre telefoner fra andre produsenter.

 

Har sitt meg ut N70 men hører at 6280 er på vei. Hvilken av disse burde jeg velge?

Er det noen stor forskjell på disse? Vil ha en godt utstyrt mobil med godt kamera.

Endret av vede
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

6280 har et design de fleste synes er finere enn N70 sitt. 6280 er også billigere. Den har bedre skjerm. Den har bedre videokamera. Den er etter all sannsynlighet litt raskere.

 

N70 derimot har Symbian, noe som gir deg muligheten til å innstallere drøssevis av tredjepartsprogrammer i god kvalitet. For mer informasjon om symbian bør du lese amobil sin artikkel om operativsystemet.

Lenke til kommentar

God Jul!

 

Noen som vet hvordan Bluetooth'en er på N70. Har 6230 nå og blåtannen på den er elendig. Hver gang jeg skal sende noe må jeg søke for hvert feks. bilde jeg skal sende et bilde selv om jeg sendte feks. et annet bilde for 5sek. siden.

Og en annen ting er at når større filer skal overføres så stopper den bare på hallveien. :hrm:

 

Hvordan er den på N70?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...