Gå til innhold

Spillebuddies? 1 gang i uken


Anbefalte innlegg

Noen som hadde vært intressert i å spille 1 gang ukentlig en liten gjeng (3-5 i party) og ikke noe utennom, slik at man er lik level hele tiden.:hmm:

Ser for meg et party med warrior, priest ++ og liksom queste, gjøre instance og alt sammen. Tenker å starte fra lvl 1 da.

 

Dette var planen min som et tiltak for å ikke spille så mye, så det fordrer jo at alle som er med ikke spiller på characteren utenom denne ene spesefikke dagen.

 

Ser også for meg en dag midt i uka (Tirsdag passer bra for meg :)), og tenkte vi kunne bruke skype eller noe liggnende.

 

 

Edit: gidder ikke å spille med folk som ikke kan oppføre seg.. dvs. folk med høy fjortis-faktor kan finne noen andre å spille med :p

Endret av Swifty
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette vil vel ta ganske mye tid på grunn av at du får utrolig mye mindre XP av å gjøre det på denne måten. Du nevner heller ikke server.

 

Men lykke til.

5329550[/snapback]

 

I og med at planen er å starte på lvl 1 så tenkte jeg å beggyne på en av de nyeste serverene. Med tanke på fart så er jo poenget med spillet å ha det kjekt... Men tanken var å prøve å levle litt effektivt ;)

 

Jeg syns hvertfall at det er greit å forholde meg til samme folkene hele tiden, så da syns jeg dette er en grei måte å gjøre det på.

Lenke til kommentar
heller spille "solo" til lvl 10-15 så møtes ett sted ( STOPPE på lvl 15 da) så fortsette sammen.

5329807[/snapback]

Ingen dum ide. I og med at de første lvlene går så pass fort og egentligt er litt kjedelige.

 

EDIT: ka1ser og Amon Amarth har PM.. :p

Endret av Swifty
Lenke til kommentar

Okei da sier vi det! Jeg laga akkurat en maddafakka kalt Dracoy, orc warrior på Dentarg, legg meg til i friendslista. jeg lvler opp til 15, stiller meg i ett inn, og venter på at 3-4 til gjør det samme:)

 

Prata akkurat med Swifty på msn, er kanskje en ide at vi vet hvordan proffesions vi skal ha, siden vi skal samarbeide mye. Jeg tar mining+blacksmith!

Endret av ka1ser
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...