Articfare 5 Report post Posted December 23, 2005 Hvilken typer filmer liker akkurat du? Liker du realistiske filmer som Black Hawk Down og Saving Private Ryan, eller liker du Arcade filmer, som James Bond, der hoved personen ødelegger f.eks 7 bunkere armert med en MG42 med bare en Glock? Liker du dramatiske eller action filmer. Og hva heter favoritt filmen din? Jeg for min del liker Realistiske filmer med action, drama og thrillere. Quote Share this post Link to post
henrik_s 9 Report post Posted December 23, 2005 Jeg må nok si James Bond er tingen. Der han ødelegger 7 bunkere armert med en MG42 med bare en Glock. Quote Share this post Link to post
LarsP 1364 Report post Posted December 23, 2005 Syke filmer med beksvart humor, full frontal nudity og maltrakterte embryo. Quote Share this post Link to post
Svankmajer 7 Report post Posted December 23, 2005 Uansett - bare det ikke er noe budskap. S, Quote Share this post Link to post
H4ngm4N 29 Report post Posted December 23, 2005 Mye rart, skrekk, komedie, tragedie, eventyr, bare det er gjennomført på en bra måte. Quote Share this post Link to post
Equtious 5 Report post Posted December 23, 2005 Liker mest sci-fi. Quote Share this post Link to post
SkinnyT 116 Report post Posted December 23, 2005 Filmer som inneholder blod, gørr, sex, drap, tortur, dop og stoffmisbruk for det meste.. Quote Share this post Link to post
DevN 0 Report post Posted December 23, 2005 Liker mye rart (er veldig glad i spesialeffekter, så nyere filmer frister mer enn eldre). Favorittfilmene mine er vel kanskje "The Green Mile" og "Cruel Intentions" (KUN den første). Quote Share this post Link to post
Dorian Gray 1694 Report post Posted December 23, 2005 Filmer som ikke inneholder noe/for mye vold, narkotika, banning eller sex. 2001, Koyaanisqatsi og Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom. Vi trenger flere slike filmer. Quote Share this post Link to post
Juleniss1 633 Report post Posted December 23, 2005 Liker best litt blodige komedier. Som f.eks Braindead Quote Share this post Link to post
Cuneax 179 Report post Posted December 23, 2005 Jeg liker filmer som jeg ikke skjønner en dritt av (Lynch Lynch Lynch!) Quote Share this post Link to post
ErlendRU 576 Report post Posted December 23, 2005 Liker alt mulig jeg.. Quote Share this post Link to post
Guest Slettet+9817234daf Report post Posted December 23, 2005 (edited) Postmoderne, uavhengige og utelukkende bygget på karakterer. Edited December 23, 2005 by Slettet+9817234daf Quote Share this post Link to post
Ceaucescu 0 Report post Posted December 23, 2005 Har ymtet et svakt ja om å skrive en guide om neorealismen for DiskutérFilm, så prøver for tiden å få med meg endel fra Rossellini, De Sica og Fellini, blant annet. Det viser seg dog å være lettere sagt enn gjort, da verken tilgjengeligheten eller økonomien er enorm. Quote Share this post Link to post
ballemann 0 Report post Posted December 23, 2005 humor og action, helts begge på en gang. og skal helst inneholde minst en av de artige neger kjendisene :S Quote Share this post Link to post
stigos3000 0 Report post Posted December 23, 2005 Godt gjennomførte action filmer, slik som pulp fiction, reservoir dogs, sin city etc. Quote Share this post Link to post
knutby 2 Report post Posted December 24, 2005 Liker det meste. Men holder meg for god for filmer ala xXx2 ol. Og alle andre hvor liksom skuespillere skal spille i. Men det beste er og bli filmer fra Jim Jarmusch(staving?) Mine filmer skal helst være karaktersterke(Night on Earth) eller beksvart humor som Tarantinos filmer. (gjerne svartere) eller filmer som man kan la tårene flyte av som "Meet Joe black" eller flimer som man kan nyte med vin og dress som Gudfaren\Ripley's game Men alt i alt en bred filmsmak. Men ekte komedier er det lite med. Og sist men ikke minst store knakende brae action filmer som The Rock, Gladiatoren og Black hawk down. Quote Share this post Link to post
Hr. Jenssen 869 Report post Posted December 24, 2005 Syke filmer med beksvart humor, full frontal nudity og maltrakterte embryo. 5329037[/snapback] ...Som for eksempel? Quote Share this post Link to post
Skurupu 11599 Report post Posted December 24, 2005 (edited) Det går mest i 60- og 70-talls skrekkfilmer. Men jeg har også sans for mer klassiske verk som for eksempel: The Ten Commandments, 2001, Ran, Planet of the Apes og One Million Years BC. Edit: Oh, oh! Og humor alà Holy Grail og Kung Pow. Edit: Nevnte jeg Hentai? Edited December 24, 2005 by Skurupu Quote Share this post Link to post
LarsP 1364 Report post Posted December 24, 2005 ...Som for eksempel? 5331336[/snapback] August Underground Mordum, Murder-Set-Pieces eller kanskje lystigere filmer som Visitor Q og Ichi the Killer. Quote Share this post Link to post