Gå til innhold

Nytt spill til xbox 360?


Dr.Zahl

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt min 360 siden den kom til landet den 2. desember.

Jeg har kjøpt Kameo: elemnts of power, PJ`s King Kong, Madden 06 og GPR 3...

Var veldig fornøyd med alle sammen... Skal kjøpe nytt spill nå Og har ikke lyst til å gå på en smell!

Jeg blir veldig glad for anbefalinger... :thumbup:

Endret av Dr.Zahl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sier bare en ting: IKKE KJØP AMPED 3!!

 

Kom akkurat hjem med det og prøvde det i 5 minutter. Faens til møkkaspill, her må produsentene virkelig ha røyka no farlig ass. De har jo ødelagt hele gleden med de tidligere amped spillene. Da har jeg kjøpt 3 spill på to dager, og kun fornøyd med 1 nemlig pgr3. Kameo var ikke helt min greie selvom jeg kun har prøvd det i 30 min :p

 

Ja, jeg er god til å forhåndsdømme spill.

Lenke til kommentar
Jeg sier bare en ting: IKKE KJØP AMPED 3!!

 

Kom akkurat hjem med det og prøvde det i 5 minutter. Faens til møkkaspill, her må produsentene virkelig ha røyka no farlig ass. De har jo ødelagt hele gleden med de tidligere amped spillene. Da har jeg kjøpt 3 spill på to dager, og kun fornøyd med 1 nemlig pgr3. Kameo var ikke helt min greie selvom jeg kun har prøvd det i 30 min :p

 

Ja, jeg er god til å forhåndsdømme spill.

5329194[/snapback]

Tror du bør spille disse spillene litt mer før du legger dem på hylla. Uansett hvor dårlig de er hadde jeg ikke hatt samvittighet til å legge dem vekk, de det hadde vært veeeldig sløsing med penger. :ohmy:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Jeg har kun kjøpt nfs ms og er fornøyd med det, det beste bilspillet jeg har spillt siden nfs high stakes, og jeg har spillt masse forskjellige spill helt siden det første nfs spillet kom. nfs underground derimot likte jeg ikke så godt som dette.

 

Jeg har også prøvd kameo demoen, mulig at jeg skal kjøpe dette senere også.

 

Slik utvalget er i dag ville jeg kjøpt nfs ms =)

Lenke til kommentar
Jeg sier bare en ting: IKKE KJØP AMPED 3!!

 

Kom akkurat hjem med det og prøvde det i 5 minutter. Faens til møkkaspill, her må produsentene virkelig ha røyka no farlig ass. De har jo ødelagt hele gleden med de tidligere amped spillene. Da har jeg kjøpt 3 spill på to dager, og kun fornøyd med 1 nemlig pgr3. Kameo var ikke helt min greie selvom jeg kun har prøvd det i 30 min :p

 

Ja, jeg er god til å forhåndsdømme spill.

5329194[/snapback]

Tror du bør spille disse spillene litt mer før du legger dem på hylla. Uansett hvor dårlig de er hadde jeg ikke hatt samvittighet til å legge dem vekk, de det hadde vært veeeldig sløsing med penger. :ohmy:

5330940[/snapback]

 

Har kanskje en 6-7 spill jeg har gitt opp allerede etter 20 minutters spilling på gamle xbox.

 

EDIT: 3 stk på gamecube, 2 på pc også kom jeg også til å tenke på.

Endret av banansplitt
Lenke til kommentar
Jeg har kun kjøpt nfs ms og er fornøyd med det, det beste bilspillet jeg har spillt siden nfs high stakes, og jeg har spillt masse forskjellige spill helt siden det første nfs spillet kom. nfs underground derimot likte jeg ikke så godt som dette.

 

Jeg har også prøvd kameo demoen, mulig at jeg skal kjøpe dette senere også.

 

Slik utvalget er i dag ville jeg kjøpt nfs ms =)

5331032[/snapback]

Kjøpte NFS selv for noen dager siden. Spillet har sine feil. Men det er alikevel veldig underholdende. De delene de gjør bra, gjør det virkelig bra.

Cutscenesene i spillet er til å dø for. Noe av det morsommeste jeg har sett på lenge. Men det skal sies at når en låser opp nye områder, så føles det igrunn ikke ut som en gjør det. For miljøene syns jeg mangler variasjon. Man har en slags oransj film over det hele, kan bli litt kjedelig å se på etterhvert. De kunne variert dette litt for de 3 forskjellige områdene. Det føles ut som konstant soloppgang.

Lenke til kommentar
Jeg har hatt min 360 siden den kom til landet den 2. desember.

Jeg har kjøpt Kameo: elemnts of power, PJ`s King Kong, Madden 06 og GPR 3...

Var veldig fornøyd med alle sammen... Skal kjøpe nytt spill nå Og har ikke lyst til å gå på en smell!

Jeg blir veldig glad for anbefalinger... :thumbup:

5328062[/snapback]

 

kan anbefale perfect dark zero, bare pga at det er så digg over xbox live og co-op, som skrevet i denne anmeldelsen; http://x6.no/omtaler.php?id=1053

 

fifa 2006 syns jeg også er kjempemoro ^^

Lenke til kommentar

Da har jeg spilt en del Amped 3, og må si det fenger en del ja.

Det er vel det ski/snøbrett-spillet jeg har spilt som har kommet nærmest følelsen av å kjøre ute.

Kontrollen var vanskelig å venne seg til da jeg har lang erfaring fra hele SSX-serien.

Ellers er spillets cut-scenes skikkelig eye-candy.

Kommer nok til å spille dette en del i romjulen ja, men at det var så super bra og megaengasjerende har ikke blitt gjeldende for meg enda.

 

NFS:MW er et slik spill hvor jeg bare må kjøre et løp til før jeg går.

Bare et til før jeg stikker til sengs. Bare opp ett hakk på blacklist før jeg ser filmen jeg har planlagt osv...

Lenke til kommentar

På kartet hvor du kan zoome inn og ut, så er oppdrag med en rosa stjerne en del av Story-mode.

Når man ser en slik stjerne, klikker på på en skiheis som ligger i nærheten, og kjører til stjernen.

Da kjører man et oppdrag tilhørende storymode med cut-scenes og humor.

(Husk at hvis du trykker "start" på kontrolleren, så kan du bytte til en snøscooter slik at det er mulig å kjøre oppover også hvis du bommet på stjernen).

 

Ganske raskt i storymode forsvant stjernen.

Da stod det på "mission" at jeg skulle kjøre litt rundt i trekket og samle repsekt-poeng. Måtte ha minst 1200 respektpoen.

De får man ved å ta på seg challenges som er fargede sirkler.

Når man har 1200 respektpoeng dukker storymode-stjernen opp igjen, og man kjører det oppdraget for å fortsette historien i spillet.

Etter hvert vil 2 nye fjellsider bli åpnet i trekket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...