Gå til innhold

R580 kommer i tre versjoner


Anbefalte innlegg

Transistor antallet vil nok øke ganske betraktelig her, jeg blir ikke overrasket om R580 passerer 400M. Dermed tviler jeg sterkt på at vi vil se en signifikant økning i klokke hastigheten, jeg er ganske imponert over at dem har klart å øke den overhodet.

5331805[/snapback]

 

Ja, selv om flere transistorer i mikroprosessorsammenheng ikke nødvendigvis behøver å bety noen vesentlig høyere varmeutvikling, er det vel tvilsomt om det blir noen fantastisk økning i klokkefrekvens over de toppklokkede X1800-kortene, men jeg lever nå fortsatt litt i håpet. Om de på et eller annet finurlig vis klarer å få noen ekstra MHz ut av kjernen vil det bli et ekstra spennende kort. Siden kortet antageligvis vil klare en dugelig mengde arbeid per klokk kan et mildt klokkevennelig kort bli veldig morsomt.

 

Angående om folk flest kommer til å bite på noe som er fremtidsrettet, kan vi vel nesten med en gang slå fast at ikke skjer. Ikke bare er det et dårlig sjikt i markedet å markedsføre fremtidsrettede produkter, men det er vel knapt noen som stoler på noe annet enn tester med "virkelige produkter". Alt annet blir jo feid under teppet stemplet som kunstige tester uten noen reell nytte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...