Gå til innhold

Trance Versjon av We Are The Robots.


_Daniel_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kraftwerk har en låt som heter dette, men vet ikke om det er denne du mener. Kanskje en remix av denne?

 

edit:

 

Leste nok ikke topic her bra nok, ser ut som du vet godt at Kraftwerk har orginalen og jeg beklager dette.

 

edit2:

 

og etter litt søking fikk jeg frem noe som lignet mer på det du er ute etter... nemlig: DJ Timo - The Robots

Endret av SBS
Lenke til kommentar
Kraftwerk har en låt som heter dette, men vet ikke om det er denne du mener. Kanskje en remix av denne?

 

edit:

 

Leste nok ikke topic her bra nok, ser ut som du vet godt at Kraftwerk har orginalen og jeg beklager dette.

 

edit2:

 

og etter litt søking fikk jeg frem noe som lignet mer på det du er ute etter... nemlig: DJ Timo - The Robots

5326814[/snapback]

 

 

 

TUUUUUSEN TAKK! DET ER DEN!=D=D=D=D=D= Takker så utrooooolig mye!!!=D

Lenke til kommentar
Kraftwerk har en låt som heter dette, men vet ikke om det er denne du mener. Kanskje en remix av denne?

 

edit:

 

Leste nok ikke topic her bra nok, ser ut som du vet godt at Kraftwerk har orginalen og jeg beklager dette.

 

edit2:

 

og etter litt søking fikk jeg frem noe som lignet mer på det du er ute etter... nemlig: DJ Timo - The Robots

5326814[/snapback]

 

Seriøst!! DJ Timo er driit feit! Er det sånn at han er norsk eller no? Hørte noe om det en gang. Har faktisk masse av han!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...