Gå til innhold

Bannet fra CG.no serverene i 83 timer: fucka nick.


Anbefalte innlegg

[AMX] You have been banned by admin XaSer from this server.

[AMX] Remaining 5004 minutes.

[AMX] Reason fucka nick.

[AMX] Your nick: unknown_STEAM_0:0:2089107. Your steamid: STEAM_0:0:2089107.

[AMX] Your IP is 83.109.*.*.

Kicked

 

Jeg kalte meg marti @ music som vanlig og ble derfor bannet. Helt latterlig spør du meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Cry me a river. Hva med å ta opp dette med en admin hos Catch-Gamer? XaSer er forresten en grei kar. Og jo, du hadde teit nick. Er det virkelig så vanskelig å bare kalle seg "Marti"? Er man nødt til å informere hele verden om hva man driver med? Enda tåpeligere er det når folk bruker det nicket, gjerne i kombinasjon med NoSoUnD_LoL, men likevel jogger rundt og hører hvor folk er hele tiden.

 

 

Jepp, det var alt.

Lenke til kommentar
§2. Nick, språkbruk og oppførsel skal følge normal folkeskikk hos oss, det skal

ikke virke støtende i noen som helst form. Upassende nick/språkbruk som virker

rasistiske, kjønnslemmende, hetsende eller negativt rettet mot andre spillere,vil ikke bli tolerert.

 

 

Gikk det nicket under noen av de kategoriene?

Lenke til kommentar
§2. Nick, språkbruk og oppførsel skal følge normal folkeskikk hos oss, det skal

ikke virke støtende i noen som helst form. Upassende nick/språkbruk som virker

rasistiske, kjønnslemmende, hetsende eller negativt rettet mot andre spillere,vil ikke bli tolerert.

 

 

Gikk det nicket under noen av de kategoriene?

5329083[/snapback]

Sannsynligvis ikke, men i bunn og grunn fungerer det sånn her. De som eier serveren, de bestemmer, uavhengig av hva reglene sier. Hvis de som drifter en server, slik at alle kan spille der, uten å kreve noen betaling, så har du i grunn ikke noen særlig rett til å klage. Føler du deg urettferdig behandlet, vel, det er fint lite du kan gjøre. Uenig? Kjipt for deg.

 

 

(Vil bare presisere at mine ytringer her ikke har noe som helst med Catch-Gamer å gjøre, og at de ikke nødvendigvis deler mitt syn, selv om sjansen er der.)

Lenke til kommentar

Hvis du synes marti @ music er et "fucka nick" i forhold til alle de andre nickene du finner på Catch-gamer serverene skjønner ikke jeg hva som går av deg. Og hva er poenget med en ban på over 83 timer? Kunne _kanskje_ sagt ifra så jeg hadde rukket å bytte nicket mitt før han bannet meg fra alle jævla catch-gamer serverene i 83 timer. Det virker utrolig useriøst av Catch-gamer og bruke slike admins på serverene. Jeg har alltid sett på Catch-gamer som et 100% seriøst gaming community men har nå endret min mening om dette.

Lenke til kommentar
Hvis du synes marti @ music er et "fucka nick" i forhold til alle de andre nickene du finner på Catch-gamer serverene skjønner ikke jeg hva som går av deg. Og hva er poenget med en ban på over 83 timer? Kunne _kanskje_ sagt ifra så jeg hadde rukket å bytte nicket mitt før han bannet meg fra alle jævla catch-gamer serverene i 83 timer. Det virker utrolig useriøst av Catch-gamer og bruke slike admins på serverene. Jeg har alltid sett på Catch-gamer som et 100% seriøst gaming community men har nå endret min mening om dette.

5330471[/snapback]

Poenget er at du kan drite i å grine over det på et forum som over hodet ikke har noe med det å gjøre.

 

Daniel :)

Lenke til kommentar

Poenget mitt er at en Catch-gamer admin her har opptrådt helt useriøst og jeg postet dermed dette slik at folk kan se hvor useriøst det var. Og ikke minst hvor unødvendig det var.

 

Forresten Lord^ og Daniel hvis dere ikke har noe saklig å komme med trenger dere ikke svare på emnet. Ok, var kanskje litt for mye klaging på min side, men dere trenger ikke grine for det.

Lenke til kommentar
Enig, det har faen meg klikka helt for admins på catch nå ass.. også har de pokker meg tatt faiding to black for alle som spiller sammen på samme ip. Jævla irriterende.. !

 

det er bra da! hater ghostere ;P

 

 

Altså, dette må du nesten tute om på CG sitt forum. Er ikke noen her som kan gjøre noe med dette.

 

Ikke engang på forumet deres skal man kjate og mase om "feilaktige" bans.

Det finnes et klageskjema på CG.no!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...