Gå til innhold

Jeg har kjøpt HP pcen fra Datakjeden!


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Bare så alle vet de så har jeg faktisk kjøpt denne HP-pcen. Skjermkortet er XFX versjonen, så det er ikke så verst. Hovedkortet kan ikke overklokkes, med de har spart penger ved å fjerne integrert skjermkort, lydkort osv. Hovedkortet er helt ok!

 

Jeg har også sjekket pcen opp mot en selvbygd pc fra komplett. Da han bruker 1GB Twinmos ram AMD 3700+ huskerikke helt hovedkortet nå, men det er over standaren hvertfall. Og bruker Gainward 7800gt skjermkort. HPen er raskere mer stabil og takler spill bedre enn hans.

 

Jeg har prøvd å presse pcen, ved å spille F.E.A.R på full grafikk, ha en musikkvideoer på ekstern tv, brukt norton fullt systemsøk, msn, steam har vært på, og ett par internettsider oppe. mer fant jeg ikke på å ha på. "Null hakking i spill, rask switching mellom programmene under spilling (ctrl+tab) og skjermkortet var vel på 60-61 Grader. Pcen holdt seg kjølig, og den er virkelig stillegående.

 

Har også hatt den på lan, 3 dager i strekk med spilling og overføringer osv. Det gikk som en lek.

 

Jeg er veldig fornøyd med PCen, eneste jeg har tenkt til er å skifte rambrikker.

til 2*1GB!

 

Forresten det lydkortet er utrolig fett!

 

Hvis det er noe dere lurer på så er det bare å spørre!

 

Mvh

Marius

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vurderer denne over jul...håper de kommer med en oppdatert versjon snart jeg :)

5326568[/snapback]

 

 

Det er nok veldig lurt, men tilbudet er ikke lenger så vidt jeg har skjønt, mulig det kommer tilbake. Jeg vil anbefale uansett og kjøpe ny mus! Tastaturet er overraskende bra. Funker fett til spilling! av en eller merkelig grunn...

Lenke til kommentar
Får håpe at det holder til midten av januar..hvilken farge har kabinettet? Er det "vanlig" pc farge eller er den en slags grå/sølv farge?

5326605[/snapback]

 

Den er i sølv, ganske pen egentlig. Eller stilren får å si det på en annen måte!

 

Ps. Får dere som har sett på linkene av denne pcen, så er det IKKE 300W Strømforsyning. det er 400W!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...