andungen Skrevet 22. desember 2005 Skrevet 22. desember 2005 Noen som vet om det går ann å forandre vanskelighetsgrad i Most wanted karrieremodus? står virkelig fast, og trenger "snillere" motstandere
Knedal Skrevet 23. desember 2005 Skrevet 23. desember 2005 Noen som vet om det går ann å forandre vanskelighetsgrad i Most wanted karrieremodus? står virkelig fast, og trenger "snillere" motstandere 5326201[/snapback] Hei, har du vurdert å få deg ny bil der da? Vanskelighetsgraden skal vel kompenseres av hvor bra bilen din er hele tiden. Dvs at bruker du LExus IS300 mot f.eks. motstander 6 i black list for du store problemer, ikke pga av dine genskaper som fører, men fordi bilen ikke holder mål. I tillegg må du hele tiden ha store summer penger tilgjenelig for å ha de beste oppgraderingene til bilen. Sats gjerne på pink slips når du trekker bonuskort fra motstandere du nettopp har slått på black list. Da står mostanderens bil å venter på deg i garasjen din når du går til safe house.
radiated Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 Jeg synes spillet er gankse lett helt fram til den siste politijakten, da ble det hele plutselig 10 ganger så vanskelig. Irriterer meg litt over fysikk/realisme i spillet, du kan f.eks frontkollidere i 350 km/t, og likevel vinne et løp, samt at spikermattene ødelegger motoren din, slik at du ikke kan kjøre videre på felgen. Argh....
Dux ducis Skrevet 26. desember 2005 Skrevet 26. desember 2005 Jeg vet ikke helt med denne vanskelighetsgraden jeg. Starta med en Golf GTI og kjøpte nylig inn en Ford Mustang GT. Selv om Golfen var rimelig oppgradert og trimmet så kunne jeg fortsatt vinne løp like lett med en standard Mustang. Slo nettopp Baron på blacklist, han med Porsche Cayman, og det var lettere med min standard Mustang enn hva det var å ta nummer 13 på Blacklist med en trimmet Golf Når jeg sammenligner de to i "select car" så har Golfen bedre stats enn Mustangen på alt untatt handling.
Novocaine Skrevet 28. desember 2005 Skrevet 28. desember 2005 Vet ikke hvor langt du har kommet, men om du har tilgang på/råd til en Porsche Cayman S er den absolutt å anbefale. Knallbra bil. Brukte den mot 4 eller 5 blacklistere, vant lekende lett. Trimmet selvfølgelig.
artoffiction Skrevet 29. desember 2005 Skrevet 29. desember 2005 Er det noen som vet om det lar seg gjøre å slå av de utrolig plagsomme filmsnuttene som spilles av hver gang man blir "busta" av purken? Forresten så er den første bilen jeg fikk (Cobalten) fortsatt den beste (fullt trimma selvsagt), bedre enn en blodtrimma murcielago tydeligvis. Vinner lettest løp med den, og de fete bilene man til slutt kan låse opp, er alt for tung og uhåndterlig for politijakter. Dessuten synes jeg purken er farlig feig,de stikker jo av fra meg, må jakte på dem for å ikke avslutte jakten for tidlig.... teit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå