Gå til innhold

Neste steg etter pinnacle studio. Hvilket program?


Anbefalte innlegg

Hei. No har me redigert i Pinnacle Studio 9 lenge, og filmane byrjar å bli virkelig gode. No ønskjer me å ta eit steg opp og byrje å redigere med noko meir profosjonelt. Må være et program som går an å sette seg inn i rimelig raskt. Noen tips? Adobe Premier foreksempel?? Hadde vert fint med tips.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøp Avid Liquid 7. Det er tidlegare Pinnacle Liquid Edition, og du kan truleg kjøpe ei oppgradering frå Studio 9, noko som gjer at du sparer ein del pengar. Det er utan tvil eit godt program, og eg tviler på at de vil angre på kjøpet. Her finn du ein test av Liquid 7.

5326200[/snapback]

 

 

 

Ok. Så da programmet er bra ? Må ha eit med masse effekt funksjonar. Effektane i pinnacle syns eg er svært dårlige! Bedre effektar i movie maker faktisk! Men takk for tipset. Skal tenka på da.

Lenke til kommentar
Kjøp Avid Liquid 7. Det er tidlegare Pinnacle Liquid Edition, og du kan truleg kjøpe ei oppgradering frå Studio 9, noko som gjer at du sparer ein del pengar. Det er utan tvil eit godt program, og eg tviler på at de vil angre på kjøpet. Her finn du ein test av Liquid 7.

5326200[/snapback]

 

MÅ bare henge meg på den anbefalingen der selv...som inhabil Liquid bruker mener jeg :cool:.

 

En kanskje enda bedre grunn enn at du sparer litt penger Studio->LE er at du skal i teorien kunne importere å jobbe videre på stuido prosjekter du evnt har liggende Liquid.

 

http://www.avid.no/products/liquid/

Lenke til kommentar

Har du forresten lest denne tråden? Og når det gjeld effektar, lydmogelegheiter, og ein del anna, so anbefaler eg deg å lese gjennom den testen eg linka til. Det står ein god del der.

 

Hovedgrunnen til at eg anbefala Liquid, er det at ein truleg kan spare ein del pengar ved å kjøpe ei oppgradering frå Studio. Både Sony Vegas (+DVD) og Adobe Premiere Pro er gode alternativ. (PPro kjem forresten truleg i ny versjon - 2.0 - over nyttår ein gong, so viss du vil ha det, vent til den kjem ut.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...