Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Noen som vet om start.no skal endre hastighet/pris


Anbefalte innlegg

jeg lurte på om det er noen som har hørt noe om start.no skal endre hastigheten/pris på sine adsl linjer. Di er jo ikke så bra lenger, faktisk så er det vell kun telenor som er dyrere en dem. Når jeg fikk min 2 mbit linje så sa de at de skulle være ledende på pris/hastighet av de store adsl leverandørene. Jeg pratet med dem i telefonen for en stund siden, og da virket det som om de kun konkurerte mot telenor. Så akkurat nå kan jeg ikke se noen grunn til at noen skal velge start så lenge di kan få fra andre en kun start og telenor.

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...
Videoannonse
Annonse
jeg lurte på om det er noen som har hørt noe om start.no skal endre hastigheten/pris på sine adsl linjer. Di er jo ikke så bra lenger, faktisk så er det vell kun telenor som er dyrere en dem. Når jeg fikk min 2 mbit linje så sa de at de skulle være ledende på pris/hastighet av de store adsl leverandørene. Jeg pratet med dem i telefonen for en stund siden, og da virket det som om de kun konkurerte mot telenor. Så akkurat nå kan jeg ikke se noen grunn til at noen skal velge start så lenge di kan få fra andre en kun start og telenor.
Lenke til kommentar
jeg lurte på om det er noen som har hørt noe om start.no skal endre hastigheten/pris på sine adsl linjer. Di er jo ikke så bra lenger, faktisk så er det vell kun telenor som er dyrere en dem. Når jeg fikk min 2 mbit linje så sa de at de skulle være ledende på pris/hastighet av de store adsl leverandørene. Jeg pratet med dem i telefonen for en stund siden, og da virket det som om de kun konkurerte mot telenor. Så akkurat nå kan jeg ikke se noen grunn til at noen skal velge start så lenge di kan få fra andre en kun start og telenor.

jeg har start-boost linjen, fikke aldri over 4 Mb , dette er skikkelig treig, jeg bor 1,5 km under sentralen. ikke anbefales til start.no......

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Start.no har solgt sine bredbåndkunder til nexgentel...

Telenor gir deg nå 16000/800 for 400. Det er 4 ganger billigere enn start nå. Start.no har ikke justert prisene sine siden 2003, så det er på høy tid de gjør noe. Kanskje nextgentel kan hoste opp noen gode tilbud....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...