Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Merkelig "hakkeproblem." Hjelp til å finne løsning


Anbefalte innlegg

Hei,

 

PCen min fungerte yppelig helt til det her om dagen oppstod ett problem. Alt begynte plutselig å hakke med jevne mellomrom. Ca hvert sekund frøs den i ca ett kvart sekund. Dette gikk ikke over før jeg restartet systemet. Nå får jeg igjen denne hakkingen nå og da. I dag har jeg f.eks. hatt pcen min på helt siden kl 10:00, og hakkingen kom nå nettop. Det virker som om den kommer helt uavhengig av hva pcen driver med. Den kommer både under spilling og mens pcen ikke er i bruk. En ting jeg har merket meg er at det er mulig å høre på musikk i winamp helt perfekt mens denne hakkingen foregår. Det hele går som sagt over med en reboot, men det er bare en midlertidig løsning da problemet kommer igjen.

 

Det jeg med denne tråden ber dere om er hjelp til å løse dette problemet. Jeg har prøvd alt jeg kan komme på:

 

Tror vi kan utelukke spyware og virus. har sjekket for spyware med flere forskjellige programmer og har en oppdatert versjon av NOD32 installert. Windowsen min er også oppdatert. PCen er ikke for varm. Det er etter hva jeg klarer å se ikke noen unormale programmer som kjører. Det er heller ikke noen programmer som bruker alle ressursene.

 

Noen som har opplevd noe lignende? Noen som har tips til løsninger?

Vil helst ikke begynne å formatere nå rett før jul. Jeg vil tippe at dette er en programvarefeil, men jeg er ikke sikker.

 

Håper på raske og gode svar.

Takk!

 

EDIT: Specs står i profilen.

Endret av qweac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Inneholder NOD32 en brannmur?

 

Formatéring er gjort på noen timer. Og om du har programvaren i orden, så er det fort gjort å legge inn.

5325334[/snapback]

 

NOD32 har etter hva jeg vet ikke en brannmur, men jeg er bak en annen brannmur.

 

Jeg vet at formatering ikke er noe evighetsarbeid. Har gjort det vanvittig mange ganger opp gjennom årene, men jeg orker ikke tanken på det engang nå. Vil helst ha en annen løsning.

 

Forslag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...