Gå til innhold

skjermkort som ikke vil fucke som skal funke:S


lillegutt132

Anbefalte innlegg

jeg byttet ut det gamle dårlige skjermkortet mitt...det je har satt inn nå skal funke på source men det funker ikke....de kommer opp en feil som denne når jeg prøver og kjøre programmet:S :::::

 

instruksjonen i *0x2223545d*refererte til adresse *0x0d7361b0*minnet kunne ikke være *read*

klikk OK for å avslutte programmet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er feil sted å poste. Du har laget en million poster om dette nå, og du sniker med spørsmålet i hver eneste tråd du poster! :thumbdown:

 

EDIT: Post heller i conter strike delen av forumet

 

EDIT2: Du har 2 tråder i "Skjermkort og TV-kort", og topicen din er ikke beskrivende... Hva faen mener du med: "skjermkort som ikke vil fucke som skal funke:S". Vil ikke skjermkortet i senga med deg?

Endret av sablabra
Lenke til kommentar

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...