Gå til innhold

Sida mi er rar i IE


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

<rant>Hadde hjulpet hvis folk bestemte seg. Enten skriv på norsk eller skriv alt på engelsk. Hater sånn "Denne tablen virker ikke, blah blah." Det heter tabell, tabellen, tabeller.</rant>

 

Prøv å spesifiser DOCTYPE slik:

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd">

i begynnelsen på HTML-dokumentet ditt.

 

IE er avhengig av DOCTYPE ellers klarer den ikke tegne opp (render) siden din korrekt.

 

Ellers hold deg til det minste felles kodesettet. Ikke bruk IE propritær kode.

Lenke til kommentar

hmm men den funket før. Hva mener du med at du ikke ser PHP? Jeg bruker PHP som navigasjon, altså jeg bruker linkene som bryter til å bytte ut innholdet i hovedfeltet med informasjon fra en php fil. Og forresten, så funket den helt fint før jeg la til noe css skript. Da ble den sånn, men når jeg la til enda mere css, så ble den bedre. Så plutselig ble den sånn igjen=S

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...