Gå til innhold

høyttaler på W800?


Anbefalte innlegg

Er det noen som har hatt problemer med dårlig,skurrende lyd fra høytaleren på W800?

På min er det så voldsomt at jeg må be folk repetere ting hele tiden.

Er det en enkel sak å fikse?

 

Har også problem med lydkvaliteten i ørepluggene pga at pluggen i telefonen har dårlig kontakt.

Håpte den nye pluggløsningen skulle funke,men neida..

 

Telefonen leveres inn når julen er unnagjort:(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen som har hatt problemer med dårlig,skurrende lyd fra høytaleren på W800?

På min er det så voldsomt at jeg må be folk repetere ting hele tiden.

Er det en enkel sak å fikse?

 

Har også problem med lydkvaliteten i ørepluggene pga at pluggen i telefonen har dårlig kontakt.

Håpte den nye pluggløsningen skulle funke,men neida..

 

Telefonen leveres inn når julen er unnagjort:(

5323596[/snapback]

 

Litt "betryggende" å se at andre har samme problemer som meg...Min høyttaler skurrer også mye både ved samtale og mp3-avspillling, samt at det skurrer i headsettet! Problemet kom plutselig for noen dager siden, var ikke slik tidligere. Burde fått levert den inn, men flytter et halvår til New Zealand 2 jan. Skikkelig dritt med støyete lyd i 30 reisetimer:(

Lenke til kommentar

problemer med w800i hos folk flest.

 

 

1. bluetooth henger seg opp eller finner ikke den andre bluetooth enheten eller slår telefonen seg av.

 

2. legg inn mp3 på memory stick med disc2phone ,w800i slår kobler seg fra når overbelastning når flere mp3 er klare til å overføres når de står på 50 %

 

3. for mange file transfers på en gang får telefon til å restarte pga overbelasting .dette gjelder disc2phone og filemanger, pluss når du sender filer fra pc til telefon og disc2phone.

 

4.oppdatert programvare fra nettet bare gjør at telefon restarter oftere enn den som er fra fabrikken, software fra fabrikken mest stabil.

 

dette er problemer jeg har hatt også, men de forsvant etter software fra fabrikken ble innstallert på nytt.

men vil si at w800i er en fin mobil ,med fra utseende ,men programvaren setter jeg middels som karakter .

Lenke til kommentar
problemer med w800i hos folk flest.

Har aldri hatt noen av disse problemene du lister opp jeg... Bruker bluetooth daglig og overfører andre filer via kabel mange ganger i uken.

 

Kjenner 2 andre med w800i og de har heller aldri nevnt noe slikt.

Endret av Doogle
Lenke til kommentar
har hatt w800 siden den kom til Norge, og har aldri opplevd noe av det frode20 nevner.

 

kan det ha noe med ny firmware og gjøre?

5351150[/snapback]

Delvis, men han fremstiller det på en veldig overdrevet måte. Kjenner mange som har telefonen, og det er en knall telefon som ikke nødvendigvis har klikk firmware.

 

[edit]

Les også...

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
problemer med w800i hos folk flest.

 

 

1. bluetooth henger seg opp eller finner ikke den andre bluetooth enheten eller slår telefonen seg av.

 

2. legg inn mp3 på memory stick med disc2phone ,w800i slår kobler seg fra når overbelastning når flere mp3 er klare til å overføres når de står på 50 %

 

3. for mange file transfers på en gang får telefon til å restarte pga overbelasting .dette gjelder disc2phone og filemanger, pluss når du sender filer fra pc til telefon og disc2phone.

 

4.oppdatert programvare fra nettet bare gjør at telefon restarter oftere enn den som er fra fabrikken, software fra fabrikken mest stabil.

 

dette er problemer jeg har hatt også, men de forsvant etter software fra fabrikken ble innstallert på nytt.

men vil si at w800i er en fin mobil ,med fra utseende ,men programvaren setter jeg middels som karakter .

5351135[/snapback]

 

 

Hehe, pølsevev. Hva med litt saklighet, og heller skrive "Problemer med W800i som har blitt rapportert"? Jeg tviler ikke på at det finnes enkelte telefoner der ute med bugs, men å påstå at disse problemene gjelder de fleste W800-telefonene, og att på til referere til dette i hver eneste W800-tråd på forumet, uansett hva emnet måtte være, er bare tåpelig og useriøst. Vi har skjønt at du har hatt problemer med mobilen din, frode20, men det holder nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...