Gå til innhold

939 eller M2?


Thomsa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AMD skal lansere AM2, som det nå heter, i løpet av annet kvartal. Så spørs det når hardware faktisk er å få kjøpt, det kan ta enda noen måneder.

 

Og det spørs kor lurt det er å kjøpe hardware basert på en helt ny plattform med en gang det kommer ut, det er store sjanser for å oppleve barnesykdommer. Eg ville uansett ikkje kjøpt en AM2-basert PC før det hadde kommet andre generasjons hovedkort på markedet. Det vil sikkert si ett halvt år etter lansering.

Lenke til kommentar

Etter min mening er det ikke verdt å vente på AM2. AM2 skal også (i følge rykter) bruke forholdsvis lav frekvens på minnet, samtidig som tilgjengelighet og pris vil spille en stor rolle. Jeg ville valgt socket 939.

Edit: I verste fall kan AM2 være i butikkhyllene til akseptable priser ut på neste høst. Tidligere har det vært problemer med brikkesett.

Endret av efikkan
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...