Gå til innhold

SCSI RAID controller kort driver


miXer

Anbefalte innlegg

Har fått en ny server på jobben nå, med to "HDD 146.8GB SCSI U320 10K HP" disker. Disse står tilkoblet en "HP RAID Smart Array 641 U320 Controller"

 

Problemet mitt er som følger: Når jeg skal legge inn Windows Server 2003 Standard Edition, så spør den på begynnelsen om jeg vil legge inn drivere for SCSI eller RAID, hopper jeg over denne biten, finner den ingen disker, selvfølgelig. Men så fant jeg en driver på en av cd'ene som fulgte med, velger denne driveren for rett windows, men den finner ingen disker står det.

Har prøvd med alle de bootable cd'ene som fulgte med, men de sier at maskinen ikke er støttet! :hmm: Dette skjønner jeg ingenting av. Noen som vet hvor jeg kan skaffe drivere til dette controller kortet, så jeg får serveren opp å gå?

 

Og ja, jeg har vært på hjemmesiden til HP å sjekket, men fins ingenting der som jeg kan bruke under installasjonen av windows.

 

Help anyone?

Endret av miXer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har diskett stasjon på serveren ja. Og jeg har selvfølgelig prøvd å legge driveren fra cd'en over på diskett, men siden dette er et annet controller kort enn det som fulgte med orginalt, så passer ikke den driveren.

 

Den fila du henviser til har jeg prøvd, pluss at den er for installasjon i windows. Så langt har ikke jeg kommet enda. Jeg trenger en driver som kan legges sammen med installfilene til windows, før selve installasjonen!

 

btw:

serveren heter: HP ProLiant ML150 G2

controller kortet står over!

Endret av miXer
Lenke til kommentar
Har diskett stasjon på serveren ja. Og jeg har selvfølgelig prøvd å legge driveren fra cd'en over på diskett, men siden dette er et annet controller kort enn det som fulgte med orginalt, så passer ikke den driveren.

 

Den fila du henviser til har jeg prøvd, pluss at den er for installasjon i windows. Så langt har ikke jeg kommet enda. Jeg trenger en driver som kan legges sammen med installfilene til windows, før selve installasjonen!

 

btw:

serveren heter: HP ProLiant ML150 G2

controller kortet står over!

5326912[/snapback]

 

Hvis du har lest det som står på HP sine sider må du pakke ut fila jeg henviste til til en diskett, som du bruker først i windows installasjonen.

 

Insert the disk with the extracted Compaq Smart Array 5300 Controller Driver files and press ENTER.

 

Start .exe fila,velg extract. legg filene på en floppy trykk F6 når du blit bedt om det..

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...