Gå til innhold

Sony Ericsson Update Service (k700i)


MemorX

Anbefalte innlegg

Lastet ned Update Service fra Sony Ericsson for å oppdatere telefonen, men jeg kommer bare til "Søk Pågår..." skjermen, og der blir den.

 

Jeg bruker en DSS-25 Basestasjon, og har gjort dette før, men ikke med den nye versjonen. Nå laster man jo ned hele programmet, og lar det ordne.

 

Noen som har funnet løsningen på dette problemet?

Prøvd på to maskiner, med nyeste drivere til basestasjonen og nyeste Update Service (2.2.11b).

 

Sony Ericsson Update Service (k700i)

Endret av MemorX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den hælvettes driten funker jo ikke, jeg bare får den til de skrittene, og gjør alt som står der, også begynner driten på nytt igjen.

5323697[/snapback]

 

Jeg kommer et steg lengre enn det, men da er det stopp. Mobilen slår seg på rett etter at man setter den i basestasjonen. Og så kommer "Søk pågår..."

Lenke til kommentar

Jeg kommer så langt som at programmet sier det prøver å kontakt telefonen, da skjer det ikke annet enn at telefonen sier at den tar nå lading hvert 3. sekund. Programmet går ikke videre. Når jeg så fjerner telefonen fra basestasjonen, sier så programmet at telefonen har siste firmware og trenger ikke oppdateres.

 

===INFO===

Modell: k700i

Firmware: R2AY004

Basestasjon: DSS-25

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...