Gå til innhold

Prisfall på w800i


beji

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

føre dere kjøper husk på disse problemene med den.

 

1. bluetooth henger seg opp eller finner ikke den andre bluetooth enheten eller slår telefonen seg av.

 

2. legg inn mp3 på memory stick med disc2phone ,w800i slår kobler seg fra når overbelastning når flere mp3 er klare til å overføres når de står på 50 %

 

3. for mange file transfers på en gang får telefon til å restarte pga overbelasting .dette gjelder disc2phone og filemanger, pluss når du sender filer fra pc til telefon og disc2phone.

 

4.oppdatert programvare fra nettet bare gjør at telefon restarter oftere enn den som er fra fabrikken, software fra fabrikken mest stabil.

 

dette er problemer jeg har hatt også, men de forsvant etter software fra fabrikken ble innstallert på nytt.

men vil si at w800i er en fin mobil ,med fra utseende ,men programvaren setter jeg middels som karakter .

Lenke til kommentar
føre dere kjøper husk på disse problemene med den.

 

1. bluetooth henger seg opp eller finner ikke den andre bluetooth enheten eller slår telefonen seg av.

 

2. legg inn mp3 på memory stick med disc2phone ,w800i slår kobler seg fra når overbelastning når flere mp3 er klare til å overføres når de står på 50 %

 

3. for mange file transfers på en gang får telefon til å restarte pga overbelasting .dette gjelder disc2phone og filemanger, pluss når du sender filer fra pc til telefon og disc2phone.

 

4.oppdatert programvare fra nettet bare gjør at telefon restarter oftere enn den som er fra fabrikken, software fra fabrikken mest stabil.

 

dette er problemer jeg har hatt også, men de forsvant etter software fra fabrikken ble innstallert på nytt.

men vil si at w800i er en fin mobil ,med fra utseende ,men programvaren setter jeg middels som karakter .

5351129[/snapback]

Hva har prisfall og bugs til felles? At du poster samme posten i her, her og i denne tråden er helt unødvendig og spaming.

 

[edit]

Det du sier er også helt urelevant. Jeg kjenner sikkert 20 stk som har W800i uten ett problem, og at den er litt utsatt for software-feil er ikke det samme som at den er en ille telefon. Er minst like mange feil på Nokia-telefoner.

 

Er helt unødvendig å rope ulv bare fordi du har vært uheldig.

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
føre dere kjøper husk på disse problemene med den.

 

1. bluetooth henger seg opp eller finner ikke den andre bluetooth enheten eller slår telefonen seg av.

 

2. legg inn mp3 på memory stick med disc2phone ,w800i slår kobler seg fra når overbelastning når flere mp3 er klare til å overføres når de står på 50 %

 

3. for mange file transfers på en gang får telefon til å restarte pga overbelasting .dette gjelder disc2phone og filemanger, pluss når du sender filer fra pc til telefon og disc2phone.

 

4.oppdatert programvare fra nettet bare gjør at telefon restarter oftere enn den som er fra fabrikken, software fra fabrikken mest stabil.

 

dette er problemer jeg har hatt også, men de forsvant etter software fra fabrikken ble innstallert på nytt.

men vil si at w800i er en fin mobil ,med fra utseende ,men programvaren setter jeg middels som karakter .

5351129[/snapback]

 

Heisann. Jeg kjenner mange som har denne telefonen og vurderer den selv. Har forespørt meg om disse feilene, men ingen kjenner seg igjen. Tror enten det er snakk om brukerfeil, eller så er du bare ute for å sverte SE. Og at programvaren på nett skulle avvike fra den ofisielle, er tull og tøys.

Hva mener du å oppnå med en slik sutreliste, som kunn er bygd på påståtte egne erfaringer?

Lenke til kommentar

Nå mener jeg selv at W800i ikke er så dårlig, men de feilene der tviler jeg på at den faktisk har.

Har du kilder som viser til disse poståndene da?

Kunne vært artig å visst. Selv kjenner jeg ingen som har denne telefonen som jeg vet så jeg vet ikke om feilene ligger på den telefonen men det tviler jeg på.

 

Sigmund_Freud: Har du faktisk W800i selv?

Det tviler jeg på faktisk, for da hadde du klart sett at telefonen ikke har disse feilene.

Du må no endelig huske på at det er endel på dette forumet som faktisk har W800i og ingen her som har den kjenner seg igjen i disse feilene.

Lenke til kommentar
føre dere kjøper husk på disse problemene med den.

 

1. bluetooth henger seg opp eller finner ikke den andre bluetooth enheten eller slår telefonen seg av.

 

2. legg inn mp3 på memory stick med disc2phone ,w800i slår kobler seg fra når overbelastning når flere mp3 er klare til å overføres når de står på 50 %

 

3. for mange file transfers på en gang får telefon til å restarte pga overbelasting .dette gjelder disc2phone og filemanger, pluss når du sender filer fra pc til telefon og disc2phone.

 

4.oppdatert programvare fra nettet bare gjør at telefon restarter oftere enn den som er fra fabrikken, software fra fabrikken mest stabil.

 

dette er problemer jeg har hatt også, men de forsvant etter software fra fabrikken ble innstallert på nytt.

men vil si at w800i er en fin mobil ,med fra utseende ,men programvaren setter jeg middels som karakter .

5351129[/snapback]

 

Heisann. Jeg kjenner mange som har denne telefonen og vurderer den selv. Har forespørt meg om disse feilene, men ingen kjenner seg igjen. Tror enten det er snakk om brukerfeil, eller så er du bare ute for å sverte SE. Og at programvaren på nett skulle avvike fra den ofisielle, er tull og tøys.

Hva mener du å oppnå med en slik sutreliste, som kunn er bygd på påståtte egne erfaringer?

5353163[/snapback]

 

Jeg har erfart disse problemene selv ,jeg bruker tross allt w800i selv ,den har gitt meg mye stress ,men etter jeg fikk reinnstallert firmware på nytt, på verkstedet, forsvant alle problemene unntatt da disc2phone brukes ved å overføre ca 150 mp3 på minne brikken til telefonen ,så programvaren i telefon hadde skylden ,en sak man bør tenke på er at telefon er masseprodusert og da oppstår feil med hva som helst.

Endret av frode20
Lenke til kommentar
Du bør skjerpe deg Sigmund. At du anklager Nokia for å like mange feil i samme tråd beviser bare at du er en fanboy, noe du har vist ved flere anledninger.

5353025[/snapback]

Tull, dette er ikke løse anklager, men bygger på erfaring. Jobber hos en forhandler og opplever å sende ca like mange telefoner fra Nokia som Sony Ericsson til service.

 

Nokia har kommet seg veldig siden tidligere og har mye mindre softwarefeil enn tidligere, men tilfellet er at jeg har erfart at jeg sender inn ca like mange telefoner fra begge. Sender derimot nesten aldri inn en Samsung, noe som dels har med at jeg selger lite Samsung-telefoner og dels at det statistisk sett er minst feil på Samsung-telefoner.

 

[edit]

Og grunnen til at jeg refererer til feil på Nokia-telefoner i en post om feil på en Sony Ericsson er naturlig nok fordi Nokia er den produsenten det er naturlig å sammenlikne ettersom de to lager brorparten av de telefonen som selges i Norge per i dag.

[/edit]

 

Sigmund_Freud: Har du faktisk W800i selv?

Det tviler jeg på faktisk, for da hadde du klart sett at telefonen ikke har disse feilene.

Du må no endelig huske på at det er endel på dette forumet som faktisk har W800i og ingen her som har den kjenner seg igjen i disse feilene.

5359222[/snapback]

Fint om du leser postene min en gang til, for det er nøyaktig det jeg har sagt den posten, og på de to andre postene frode20 har ropt ulv, ulv på.

 

Og nei, jeg har nok bare en K750i. Derimot kjenner jeg en god del som har den, pluss at jeg har solgt en del uten noen negativ respons.

 

... forsvant alle problemene unntatt da disc2phone brukes ved å overføre ca 150 mp3 på minne brikken til telefonen ...

5374965[/snapback]

disc2phone er jo latterlig. Anbefaler deg å bruke en minnekortleser med USB 2.0 siden dette vil gå tusen ganger fortere.

 

Om du bruker iTunes finnes det også flere plug-ins for walkman-støtte. Et av disse er iTuneMyWalkman. Dette skal gjøre så walkman-telefonen din synkroniseres akkurat som en iPod, men den finnes dessverre bare til mac. Har sendt en mail til han som har skrevet den, men han sier det er så å si umulig å gi den Windows-støtte siden den er skrevet i iScript (tror det het det). Flere plug-ins finner du her.

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar

Det stemmer jo at K750i/W800i har hatt noen software problemer, at enkelte brukere har opplevd noen av de feilene er nok mulig. Men at de feilene konsekvent oppstår på W800i er helt feil. Har både K750i og W800i her og kjenner meg ikke igjen i det som blir skrevet.

Hadde jeg hatt de feilene hadde jeg levert den inn og fått reparert den eller byttet den, slik er den nemlig ikke når den er i orden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...