Gå til innhold

Xbox 360 chip


cliffme

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tviler sterkt på at chip vil komme innen 6 mnd.

 

Heldigvis kommer nok den første chippen til å ta høyde for live, man går ikke hele den veien om igjen.'

 

Husk at det tok ganske lang tid før første xbox modchip kom med 30 ledninger og lite funkjsoner, og at det tok enda lenger tid før ps2 chip kom som var skikkelig og ca 40 loddepunkter.

 

Ikke vær for optimistiske :)

Dessuten er xbox live så sykt bra, at hvis chip + live ikke funker så kommer jeg til å kjøpe en core ekstra.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Tror dere at chip kommer så fort?

 

http://www.itavisen.no/php/art.php?id=284787

5322382[/snapback]

 

jeg kommer ikke til å tukle med min x360. så lenge jeg får kvalitet på spillene så gjør det ikke noe at jeg betaler for dem. du mister også tilgangen til xbox live

5322405[/snapback]

Dette var da utrolig dårlig svar på spørsmålet hans, han spurte jo om vi trodde en chip kom så fort, ikke om du gadd å tukle med xbox360'en din :)

 

Man blir forøvrig ikke stengt ute fra live heller da chippene kommer til å ha en switch som kan slå de av og på.

 

svar på spørsmålet: tja alle de store gruppene hevder at en chip er rett rundt hjørnet, så da skal man ikke se bort i fra at den kommer snart.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Var vel I.C.E. chippen som ble referert til, og den var jo bullshit hele veien. Tar nok litt lenger tid, eneste som skjer hver gang noen påstår å ha hacket boxen er vel at Microsoft går over dashboard-softwaren sin noen ganger ekstra for å tette evt. hull ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7
Jeg skal IKKE tukle me 360en min ass, ødelegge noe inni der så er det bye bye 360, da har man jo brutt garantien også

5570018[/snapback]

 

det er her elkjøp forsikringen mot "hendige" uhell kommer inn i bildet ;)

...du kan f.eks "uheldigvis" miste den fra andre etasje da du skulle flytte den fra tv'n i stua til kjelleren

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...