Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

hjelp til å finne driver!


Anbefalte innlegg

hei jeg sliter med å finne driver til min tråløse nettverksroutern min,

 

SMC2804WBR V.2 EU

 

når jeg prøver på hjemmesiden deres på smc.no får jeg som svar at de ikke har noe drivere på dette produktet! wtf?? hvordan skal jeg da klare å bruke den? uten prog , må jo åpne porter osv, finner ikke cd heller :(

 

kan noen hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei jeg sliter med å finne driver til min tråløse nettverksroutern min,

 

SMC2804WBR V.2 EU

 

når jeg prøver på hjemmesiden deres på smc.no får jeg som svar at de ikke har noe drivere på dette produktet! wtf?? hvordan skal jeg da klare å bruke den? uten prog , må jo åpne porter osv, finner ikke cd heller :(

 

kan noen hjelpe meg?

5321043[/snapback]

 

Du trenger da ikke noe annet progran enn en nettleser, alt dette setter du jo opp i webkonfigen til routeren.

Lenke til kommentar
hei jeg sliter med å finne driver til min tråløse nettverksroutern min,

 

SMC2804WBR V.2 EU

 

når jeg prøver på hjemmesiden deres på smc.no får jeg som svar at de ikke har noe drivere på dette produktet! wtf?? hvordan skal jeg da klare å bruke den? uten prog , må jo åpne porter osv, finner ikke cd heller :(

 

kan noen hjelpe meg?

5321043[/snapback]

 

Du trenger da ikke noe annet progran enn en nettleser, alt dette setter du jo opp i webkonfigen til routeren.

5321137[/snapback]

 

husker jeg gjorde noe sånnt ja, men cdn satt opp automatisk husker jeg, hva skal jeg skrive på adressedelen isåfall? en eller anna ip adresse? husker jo ikke hva det var, er det noe prog i routern?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...