Gå til innhold

Spørsmål ang. filsystem og spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei

Jeg har WinMe (ja, jeg vet det suger), og det støtter ikke filer større enn 4 gb.

Hvi sjeg kjøper meg et spill som er 4,6 gb (tenker på GT Legends). vil jeg ikke kunne innstallere å spille det da? Eller gjelder maks 4 gb på ting som installeres fra harddisken?

5320539[/snapback]

 

Jeg har dessverre dårlig erfaring med WinME da dette ikke fungerte tilfredstillende for meg. Så jeg har aldri hørt om denne "limiten".

Jo, jeg regner med du får innstallert og spilt det spillet. Spillet består ikke av en eneste fil som er på 4.6GB. Det består av mange filer, slik at dette skal ikke være noe problem.

Endret av skille22
Lenke til kommentar

Det er ingen grense på kor store filene kan vere i Windows ME. Derimot er det ei grense i filsystemet FAT32.

 

Som skille22 seier, så vil ikkje vere noko problem å instalere eit spel som totalt vil ta meir plass ein 4 GB. Det er ei enkel fil som ikkje kan vere større ein dette.

 

 

---------------------------------------------------

 

Dette er eit konkret spørsmål som ikkje vil kreve ein lengre diskusjon for å få svar på. Tråden skal derfor under "Spørsmål og svar - PC". Tråd flyttes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...