Gå til innhold

Hvordan bombe med fly i bf2?


Anbefalte innlegg

Eg er nokså nooby på bf2,og eg liker best av alt og fly.

Eg har ikkje problemer med å fly men med å treffe ting med bombene eg slipper...

Må eg eg slippe noe før eg fly over d eg skal treffe. :hmm:

Ser at d komme små firkanter visst tanksen osv viss d er bemannet,men viss d er tomt så er d ingen måte å se hva tid du skal slippe bombene

 

Tar gjerne mot tips fra noen som er drevne flygerer. :!:

 

Eg irreterer meg villt over nå eg flyger kamphelikopte og copiloten ikke kan bruke noe annent enn geværet,,,bruk tvguidet missle. :thumbdown:

Eg pleier å fly høyt og stabbilt trudde då at d var best å bruke denne misslelen? :hmm:

Og slipper å tenke på tanks osv nå eg flyr høyt. :roll:

Har eg rett?^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kamphelikopterguiden

Er hjertens enig med deg, bruk TV-missilet!

Irriterer meg grenseløst når jeg sikter opp mot en tank, slik at 2. piloten kan få inn et skudd, men begynner med blåserør-kanonen.

 

Det å bombe er det i mine øyne ingen gode regler for, men hvis man flyr høyt, stuper ned, og slipper bombene, er det større sjanse for å treffe.

(sveip litt over, slik at du vet sånn ca. hvor tankene er, før du stuper.)

 

Ser du en jeep e.l., er ikke bomber nødvendig.

Senk farten, stup nedover, og blås kjøretøyet i luften med kanonen.

Også virksomt på baser som du vet det er mange folk i (f.eks. ved UAV), kanonen fikser infanteri som varm kniv i smør.

Det gjelder også AA-stillinger, får jeg en lock på meg, bytter jeg kamera til forfra->bak, og ser etter om missilene kommer fra bakken.

Gjør det det, fyker jeg vekk, og gir AA-fyren en overraskelse når jeg stuper ned, og gjennomhuller ham med kanonen.

 

J-10 (Kina) er det beste flyet i dogfights, men F-35B er bedre når man gjør bakkeangrep, p.g.a. siktet til kanonen, og siden flyet er litt tregere, samt mer stabilt.

 

God flytur!

Lenke til kommentar

Klarer ikke beregne bomber i annet enn J-10 jeg. Treffer aldri noe med F35. Kanonen brukes hele tiden uansett hva jeg angriper så lenge det ikke er mye vennlig inf der. Fly høyt og line opp TV i heli er bare bra men det er dessverre altfor få piloter og copiloter som vet at TV i det hele tatt kan brukes til noe fornuftig.

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar

Nå har eg trent og trent på dette,,,eg får d enda ikke 100% til.

Men d er faktisk nesten umuligt å gi en guide på dette pga d er så varierende,hvor høyt du flyger fort osv.

Men slik som eg gjere nå så flyger eg 5-10m og slipper bomba 15-20m før eg fly over målet eg skal ta.

Men som eg sa d er vanskeligt å gi en guide.... :hmm:

 

Spillte i går mot 1,han tippe eg må ha cheate,eg fikk ikke til å miste han uansett hva eg gjorde....eg var locket on uuuuannnsssett,eg gjorde luupe med skru og fløy som en dritafull mann hadde gjort,men han hang på meg uansett... :hrm:

Noen er bare ultragode til å fly eller er d cheats ute t bf2? :thumbdown:

 

Tar gjerne imot tips på helikopteflyging og,så d er bare å skrive!! :p:thumbup:

Endret av terhi
Lenke til kommentar
Nå har eg trent og trent på dette,,,eg får d enda ikke 100% til.

Men d er faktisk neste.... *snip*

5328483[/snapback]

 

Er godt mulig at det var en stinger / linebacker?

 

Er ikke vanskelig å holde lock lenge. Locka han eller var det litt sånn piping imllom de lange tonene? 100% lock uten noe glipp av vanskelig over lenger tid...

Lenke til kommentar
Nå har eg trent og trent på dette,,,eg får d enda ikke 100% til.

Men d er faktisk neste.... *snip*

5328483[/snapback]

 

Er godt mulig at det var en stinger / linebacker?

 

Er ikke vanskelig å holde lock lenge. Locka han eller var det litt sånn piping imllom de lange tonene? 100% lock uten noe glipp av vanskelig over lenger tid...

5330094[/snapback]

 

100% uansett hva eg greide med d stakkars flyet mitt! :hmm:

D skal ikkje vere muligt d,ivertfall ikke på dn måten eg fløy på d.

Og d er altid dn samme serveren d skjer,men skal sjekke om d er samme spilleren som gjere dette,,då er d utvilsomt cheat...

Lenke til kommentar

Cheta er ikke umulig.

Jeg begynner ihvertfall å lure på 'aimbot' og slikt når en fyr kan kaste seg ned, og drepe meg på under to sekunder med type 85 (Kina SMG, AT-våpen).

Men ellers er det nok vanskelig p.g.a. Punkbuster, og uansett skal jeg ikke legge skylden på cheats hvis det er meg som er dårlig :p

(Hvis serveren du spiller på er med Punkbuster= umulig med cheats.)

Lenke til kommentar

Eg synes d er utroligt dårligt gjort nå folk cheater,d er som å voldta spillet.

Men uanset hva eg skriver så kommer altid folk til å cheate,så eg gidder ikkje å skrive noen novele om hvofor folk ikkje skal cheate....

:thumbdown:

 

Men hvordan ser du at en server er med i Punkbuster eller hva d heter?

Sikkert ett dumt spørsmål men....

Endret av terhi
Lenke til kommentar

Når du ser i server-list, til venstre for tittelen er det et lite ikon med et kryss (ala 'Parkering forbudt') over en figur, dette er Punkbuster.

Alle Ranked-servere har Punkbuster, som et krav fra EA, og du kan filtrere ut alle servere som ikke har Punkbuster gjennom 'Server Filter' under listen over servere.

 

Spiller aldri på servere uten Punkbuster...

Cheating online, mot andre, det er svært dumt, hva folk gjør innenfor husets vegger, det får nå være, men det er morsomst uten, såklart :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...