Tigergutt 0 Report post Posted December 21, 2005 Hei! Akkuratt instalert Tomtom på min PDA DELL X50v Men jeg får denne meldingen: Intet gyldig GPS-signal Hva er feilen?? Quote Share this post Link to post
OlaOlablakken 258 Report post Posted December 21, 2005 Som feilmeldingen sier,så har du mest sannsynlig ikke kontakt med GPS-sender/mottakeren.... Quote Share this post Link to post
bujk 0 Report post Posted December 21, 2005 Hei! Akkuratt instalert Tomtom på min PDA DELL X50v Men jeg får denne meldingen: Intet gyldig GPS-signal Hva er feilen?? 5319648[/snapback] Ikke kontakt med GPS mottakeren. Quote Share this post Link to post
Tigergutt 0 Report post Posted December 22, 2005 Ok... Ikke værre nei... Skal ut å prøve den i dag... Helt ny på dette Quote Share this post Link to post
Admin'c 5 Report post Posted December 22, 2005 den skal være grei å sette opp med tomtoms gps, men hvis du har egen og sliter litt svarte jeg på en som slet med å få kontakt med gpsen (houx gr-236) antar det er samme prinsipp https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=503726 Quote Share this post Link to post