Gå til innhold

PLEASE?kan noen hjelpe meg?


lillegutt132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg lastet ned driver fra NVIDA.com...men vet ike om det funker...kan ikke du sende meg en link hvor den driveren til det skjermkortet er??

dette er ikke en helt ny maskin...men jeg satte det inn fra en annen pc...en annen pc brukte dette kortet før...så byttet jeg kort...så lastet jeg ned driveren..:S på den andre pc'n funka kortet kjempebra på source...men nå kan jge bare spille 1.6:S

Lenke til kommentar

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Okei, info om hardware i pcen kunne jo vært fint å fått vite,

gjerne et bilde av feilen, og forklar slik at vi slipper og lese med ordbok!

 

Og selv om korte funka i en maskin så er det ikke sikkert at den andre maskinen vil ta korte, dette kan være så mangt, alt i fra Power supplyen, om kortet har fått seg en smekk så kan det jo være dette og! men litt mer info så skal vi nok fikse dette ser du!

Lenke til kommentar

nei det som er problemet er at jeg hadde for dårlig kort før...åsså bytta jeg med den andre...den andre er en familiepc med bra skjermkort...jeg bytta...åsså lasta jeg ned driveren...jeg skjønner ikke hvorfor det ikke funker...å hva er harddriver eller hva det nå enn var

 

den feiles som jeg har sakt heeelt lik som det stod...det går ikke ann å vise den:S akkuratt det som jeg skreiv tidligere om feilen.er akkuratt det som kommer opp...bare i en rute...jeg skjønner ikkem hvorfor det ikke funker.,...hvordan kan man sjekke om det hadde funka på hovedkortet eller ikke??noen tips??

Lenke til kommentar

Det går ikke an å hjelpe deg deg orntlig.

Du må ha med mer info om hardware så vi kan se hva som er problemet.

Hvis du ikke vet hvordan du sjekker det kan du bare høyreklikke min datamaskin, behandle og så enhetsbehandling. Skriv ned det som står der event.. ta bilde:

printscreen, ctrl+v i paint og link bildet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...