Gå til innhold

Beste gaming headesette med mic?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal man ha "det beste", så må man nok gå for Sennheiser headsett til piloter. Det er ekstremt dempet, og koster vel 5-6000,-.

Det finnes også noen ment for studio- og kringkastingsbruk, som ligger på 2-3000,-, men de trenger egen forsterkning til mic'en for å funke.

Tviler på at så mange handler inn noe sånt bare for å spille, gitt.

 

Det beste jeg har prøvd til en vettug pris, er Beyerdynamic DT234. Sennheiser PC150 var greit nok, men jeg synes det dekket over en del detaljer. PC160 har jeg ikke prøvd enda, men det er visst helt åpent, og da kan man fort bli forstyrret av lyder rundt seg.

Lenke til kommentar
Det beste jeg har prøvd til en vettug pris, er Beyerdynamic DT234.

5327229[/snapback]

 

jeg har Beyerdynamic DT234 PRO og er ekstremt fornøyd med disse, lyden er helt suveren til spill, og til musikk, har hatt Sennheiser PC160 og disse var bra også, men ikke i nærheten av Beyerdynamic sine, både i komfort, og i kvalitet.

 

Så noen sa de hadde sett dem til 500? er det ikke PRO eller hva? jeg ga 800 for mine for ca ett år siden.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...