Jump to content
Sign in to follow this  
Sjøbanan

Norton antivrus, treigere pc? innternett download?

Recommended Posts

Jeg lurer på om Norton antivirus vil ta mye resurser fra pcen.

lurer også på om det gjør innternett downloadingen senere siden den skaner alle filene, samme gjeller på lan.

Stemmer disse påstandene ?

Anbefalinger til annet antivirus system ? for aktiv spilling osv.

Eneste jeg sier er at jeg har dårlige erfaringer med nod32 etter som pcen min tok kveld for noen dager siden, pga virus, hadde nod32 innstalert

Kan egentlig ikke skjønne hva som er galt her. Du kan gjøre pc`en kjappere selv om du har Norton Antivirus. Tro meg, jeg har kjørt Norton siden 2000 versjonen, (Kjører i dag NIS2006). Kjører NIS (Norton Internet Security) 2006 på en Laptop med 128 MB Ram, 20 GB, og 800 MHZ. Dette fungerer kjempe greit. Norton sinker iallefall ikke den maskina. Du kan slå av diverse ting som du ikke trenger i Norton, slik at de ikke starter opp sammen med maskina.

Du kan slå av diverse ting som du ikke trenger i Norton, slik at de ikke starter opp sammen med maskina.

5318559[/snapback]

Hva da som f.eks.?

Bruker Norton selv og er godt fornøyd.

Bruker også Norton, og har heller ikke merket at PC'en blir merkbare tregere. Det eneste jeg har merket går saktere er når jeg åpner word-dokumenter eller excel-regneark.

Bruker også Norton, og har heller ikke merket at PC'en blir merkbare tregere. Det eneste jeg har merket går saktere er når jeg åpner word-dokumenter eller excel-regneark.

5320302[/snapback]

samme her (vet ikke sikkert at det er "problemet" thou)

men jeg merker ingen (veldig lite) forskjell ;)