Gå til innhold

24 pin vs. 20 pin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ok.. takk! Regner med at det er regner med at det er de fire siste som skal stå ledige da (20-24)?

 

Mulig jeg har et annet lite problem her også. Det står i brukerhåndboken at hovedkortet krever minimum 300 watt og aller helst 350watt. På strømforskyningen min står det 250watt. Vil dette bli et problem eller er dette overdrevet?

Lenke til kommentar
Anbefaler egentlig å kjøpe en ny PSU der ja..

Anbefaler OGSÅ alle å bruke 24pin om HK har det, mange opplever ustabile systemer med 20pin i 24pins HK..

5318273[/snapback]

Hva med motsatt? Altså 24pins PSU og 20pins hovedkort?

5318308[/snapback]

Da er det bare til å la være å bruke de 4 ekstra, eventuelt bruke 24->20pin adapter om det ikke er avtagbar ende..

20pins HK trenger de ikke..

Lenke til kommentar
ok.. takk! Regner med at det er regner med at det er de fire siste som skal stå ledige da (20-24)?

 

Mulig jeg har et annet lite problem her også. Det står i brukerhåndboken at hovedkortet krever minimum 300 watt og aller helst 350watt. På strømforskyningen min står det 250watt. Vil dette bli et problem eller er dette overdrevet?

5318122[/snapback]

 

Det er vel avklart over her at du har for lite strøm. Men jeg vil påpeke dette til det øverste utsagnet ditt her:

Pluggen passer bare nedi på en måte. Noen av hjørnene er 90-graders, mens andre er avrundede. Dette gjør at pluggen KUN kan plasseres nedi på en måte :)

Lenke til kommentar
Anbefaler mist 500w, har den selv. Og den er ikke hørbar ved mindre man legger øret heeeelt intil psu. Gode og stabile spenninger også, i alle fall sånn jeg opplever det. Prisen er heller ikke så ille.

Jeg vil ikke si at mist 500w er billig akkurat, som han lette etter. Dessuten har han bare behov for 350w.

 

Selv driver jeg pc-en min med en tagan strømforsyning på 330w (hovedkort, cpu, ram osv er ett år gammelt, dessuten har jeg 2 katoder og et el-side panel (ja, jeg var nerd)). Det kjører helt greit for meg, jeg har aldri hatt noen uforutsette problemer med pc-en som kræsjing etter at jeg kjøpte den psuen. Maskinen har ikke vært formatert de siste 62 ukene :)

 

Jeg har hørt mye bra om for fortron/source, så du vil kanskje kikke litt på denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308625&cks=PRL

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...