Gå til innhold

En milliard Internett-brukere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan nok regne med at kurven vil flate ut noe en eller annen gang. I 3biologi vil du lære om sånne kurver.

5318864[/snapback]

Har min tvil men.. Kanskje de innfører i alle land det samme som de har i Kina, nemlig at det kun er lov med et barn. Da vil jo kurven flate ut.

5318955[/snapback]

Poenget er vel at det flate ut en gang. Verden har ikke nok ressurser til å fø et stadig økende antall beboere. Trist, men sant.

Lenke til kommentar
Du kan nok regne med at kurven vil flate ut noe en eller annen gang. I 3biologi vil du lære om sånne kurver.

5318864[/snapback]

Har min tvil men.. Kanskje de innfører i alle land det samme som de har i Kina, nemlig at det kun er lov med et barn. Da vil jo kurven flate ut.

5318955[/snapback]

Poenget er vel at det flate ut en gang. Verden har ikke nok ressurser til å fø et stadig økende antall beboere. Trist, men sant.

5319018[/snapback]

Klart det må jo stoppe en gang, men tror den vil stige noen år til fremover.. Hvem vet hvor lenge det er til vi sitter på en annen planet. ;)

Lenke til kommentar
Du kan nok regne med at kurven vil flate ut noe en eller annen gang. I 3biologi vil du lære om sånne kurver.

5318864[/snapback]

Har min tvil men.. Kanskje de innfører i alle land det samme som de har i Kina, nemlig at det kun er lov med et barn. Da vil jo kurven flate ut.

5318955[/snapback]

Poenget er vel at det flate ut en gang. Verden har ikke nok ressurser til å fø et stadig økende antall beboere. Trist, men sant.

5319018[/snapback]

Klart det må jo stoppe en gang, men tror den vil stige noen år til fremover.. Hvem vet hvor lenge det er til vi sitter på en annen planet. ;)

5319036[/snapback]

Humm.. får satse på at Jesus har kommet tilbake før den tid.. Hvordan skal det gå med alle de som har flyskrekk dersom man skal fly helt til en annen planet? :)

Lenke til kommentar
Du kan nok regne med at kurven vil flate ut noe en eller annen gang. I 3biologi vil du lære om sånne kurver.

5318864[/snapback]

Har min tvil men.. Kanskje de innfører i alle land det samme som de har i Kina, nemlig at det kun er lov med et barn. Da vil jo kurven flate ut.

5318955[/snapback]

Poenget er vel at det flate ut en gang. Verden har ikke nok ressurser til å fø et stadig økende antall beboere. Trist, men sant.

5319018[/snapback]

Klart det må jo stoppe en gang, men tror den vil stige noen år til fremover.. Hvem vet hvor lenge det er til vi sitter på en annen planet. ;)

5319036[/snapback]

Humm.. får satse på at Jesus har kommet tilbake før den tid.. Hvordan skal det gå med alle de som har flyskrekk dersom man skal fly helt til en annen planet? :)

5319054[/snapback]

Det finnes vel noe teleport-greier til den tid. I verste fall er det bare å dope dem ned. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...