Gå til innhold

Samme hva slags HDD en setter inn på en 360?


P-in-P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke så farlig nå for jeg fikk faktisk tak i en minnebrikke til 360 :w00t:

 

Etter jul skaffer jeg HDDen og leverer minnekortet tilbake til elkjøp og krever pengene tilbake :yes:

 

Men nå kommer et nytt spørsmål: Blir signalet best med HDMi kabel eller slik som følger med fullversjonen av X360?

Lenke til kommentar

HDMI skal være bedre, men om det er STOR forskjell må nok testes, er ikke sikkert det er verdt de ekstra pengene..

Man har jo alltids angrefrist om man ikke blir fornøyd..

 

Edit: selv hadde jeg nok gått for HDMI, men det er pga jeg tenker at selv LITT bedre er verdt det, pluss at jeg er digitalfrik ;)

Endret av nahojdat
Lenke til kommentar
Men nå kommer et nytt spørsmål: Blir signalet best med HDMi kabel eller slik som følger med fullversjonen av X360?

5318343[/snapback]

 

Finnes ikke noen HDMI-kabel for 360. Eneste HDTV-alternativet (hvis det er det du er ute etter) er Component (medfølger Premium) eller VGA. Kommer ann på hva TV'en/skjermen din spiser.

Lenke til kommentar
Du må nok ha en kabel som passer i koblingen på 360, er ingenting standard på de maskinene skjønner du...

5322206[/snapback]

 

USB ip TP :p

 

Ble nesten litt irritert på MS når jeg så at til og med strømkabelen var spesiell! Et lite hakk i den som gjør at den skiller seg ut fra vanlig strømkabler til PC o.l. :nei:

Lenke til kommentar

Det er en Samsung 20 gig 5400 rpm som sitter på 360. Siden det er en standard hd med standard tilkoblinger skulle det i teorien kunne gå å bytte denne hvis man åpner modulen den sitter i.

 

VGA - analog

 

Komponent - analog

 

HDMI/DVI - digital

 

From Anandtech's 360 artikkel:

 

"Unfortunately in the first version of the Xbox 360, that AV cable port appears to be strictly analog. MS has indicated that they may support HDMI at a later point in time, but that may require a new revision of the motherboard - assuming there is no digital video signal carried over the AV port. On the flip side, ATI has had a history of placing TMDS transmitters on their GPUs, so it may be possible that a digital video signal is present at this connector today, although if it were we don't understand why MS wouldn't offer a DVI/HDMI cable option now."

Endret av Dinsdale
Lenke til kommentar
Det er en Samsung 20 gig 5400 rpm som sitter på 360. Siden det er en standard hd med standard tilkoblinger skulle det i teorien kunne gå å bytte denne hvis man åpner modulen den sitter i.

5322425[/snapback]

 

... på akkurat samme måte som du bare kan bytte harddisken som sitter i en standard Xbox uten noe mer tukling! ... eller oops! det kan du jo ikke.

 

Det er litt mer funksjonalitet som ligger i bakgrunnen her enn bare bytte av en disk, så nei, det vil ikke fungere uten mer triksing.

 

Angående HDMI: Nei. Ingen HDMI-kabel til Xbox er på markedet. I et par Q&A-artikler før launch ble det sagt at det kommer "når tiden er moden". Hvorvidt det bare er snakk om en ekstra kabel (tviler, egentlig, ettersom det ellers burde ha dukket opp fra tredjepart allerede.. men aldri godt å si) eller en oppgradering av selve boksen (som det også har vært snakk om med HD-DVD, etc) gjenstår å se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...