Gå til innhold

Tilbud på w800i etter nyttår?


Torjus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
W900 kommer snart, og kommer for fullt i januar 2006. Denne er da en w800i med en del forbedringer, ergo en direkte oppfølger.

Prisen på W800i, vil da falle og W900 overpriset.

5333125[/snapback]

 

W900i er ingen oppfølger til W800i, den kommer med all sannsynlighet først til sommeren. W900i er en telefon med 3G og helt andre dimensjoner, ment for en annen kundegruppe.

 

Er heller sånn at W900i kommer overpriset på markedet og faller etter hvert som den første bølgen har gitt seg. W800i kommer nok neppe til å falle noe særlig. Kan jo ikke se bort ifra at Telenor pusher på akkurat den telefonen, men siden W900i ikke er myntet på den samme kundegruppen vil neppe W800i falle i pris som et resultat av at W900i kommer på markedet.

Lenke til kommentar

Hvorfor skal alle på død og liv ha W800i egentlig? Den er dyr, den er ikke noe pen også er den identisk med K750i. Av prinsipp valgte jeg å ønske meg K750i fremfor W800i. Dette pga at jeg vet at det er så mange likheter mellom disse. Dessutten er K750i billigere enn W800i. Bare det er jo bra :)

Dessutten kan man jo enkelt oppgradere fra K750i til W800i via en kabel. Noen sier TMS kabel og noen sier USB kabel. Nok om det. Ville definitivt gått for en K750i uannsett.

Lenke til kommentar

Hvorfor det? På w800i så følger det med et sykt bra headsett og det følger med en minnebrikke på 512mb. Dette koster ca 6-700 kr og det er det som er prisforskjellen mellom k750i og w800i. Men hvis du ikke bryr deg om lyd og plass på mobilen så kjøper man jo k750i, hvis man ikke liker desginet på w800i eller ikke har nok penger.

Lenke til kommentar
De senere mobilene av K750i og W800i er operatørlåst.

5336256[/snapback]

 

Kjøpte min for 2 dager siden, den var ikke låst, eller det stod at den skulle være låst, men var ikke det.

5337059[/snapback]

 

Vel, kan jo hende de har et litt eldre "opplag", men de siste partiene vi har fått inn i butikken har ihvertfall vært låst.

Lenke til kommentar
Sist jeg sjekket så kostet w800i ca 4,500kr på elkjøp  :dontgetit:

 

Jeg kjøpte min w800i på expert for 3,699 låst til netcom. Men de har ikke greid å låse de så jeg fikk min ulåst :)

5333853[/snapback]

Hehe, slik var det første partiet vi fikk inn i expertbutikken jeg jobber i også. Det stod ikke noen lapp i telefonene, og vi testet -> ulåst. Vet ikke om vi har noen igjen, kan hende det står noen innerst på lageret ;)

Lenke til kommentar
Sist jeg sjekket så kostet w800i ca 4,500kr på elkjøp  :dontgetit:

 

Jeg kjøpte min w800i på expert for 3,699 låst til netcom. Men de har ikke greid å låse de så jeg fikk min ulåst :)

5333853[/snapback]

Hehe, slik var det første partiet vi fikk inn i expertbutikken jeg jobber i også. Det stod ikke noen lapp i telefonene, og vi testet -> ulåst. Vet ikke om vi har noen igjen, kan hende det står noen innerst på lageret ;)

5337582[/snapback]

Trudde de innerste varene på varelageret gikk først jeg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...