Gå til innhold

Thermo Elektrisk Kjøling?


Anbefalte innlegg

Hei hei! jeg er ganske ny på dette her... Men jeg fikk en ide om og kjøre et flertrinns termoelektrisk kjølemodul på cpu`n min... jeg har en 3700+ 2,2Ghz 1MB cache @ 2,6 Ghz med en zalman 7000CU Idler på 30/33 grader... jeg er intresert i og ha noe som ikke alle andre har og da fikk jeg Ideen min! er det noen som har sett/hørt om noen som har brukt termoelektrisk kjøling i en datamaskin? Jeg har nemelig et lite element liggende på rommet mitt, den er tatt ut av et kjøleskap jeg kjøpte på smartclub til 400 kroner.. den generer ca. -3 grader... og med 2 stykker vil jeg kunne få MYE bedre effekt! her er en link til en svensk side hvor dere kan se noen moduler! http://www.supercool.se/index.php Jeg vil gjørne høre fra folk med tidligere erfaringer, eller bare de som har noen mening om dette! :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...