Gå til innhold

DVI-->HDMI roter med oppløsningen på flatskjerm


clown

Anbefalte innlegg

Jeg kobler den til med DVI/HDMI (overgang), men maks skjermoppløsning på denne samsung 40tommers LCD skjermen er 1360x768. Men GF7800gt kortet vill ikke gi dette fra seg virker det som, selv om jeg kan mauelt legge denne inn under skjerminnstillinger. Når jeg forandre oppløsning viser lcdskjermen noe helt annet.. 1280x et eller annet, selv om på PCen står det 1330*768.... I tillegg viser innstillingene oppløsninger som LCD tven IKKE støtte... selv om jeg har kun valgt"vis kun støttetede oppløsninger"

 

Noen som har hatt et lignende problem?`

 

Hvis jeg koblet labtoppen på LCDtv (ati radaon) så finner den rett oppløsning med en gang (1360x768). Labtoppen ble koblet til med VGA

 

takker for svar!

Endret av clown
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har lest at det er flere andre som sliter med det samme, men det som funket for meg bar å sette på en liten overgang til VGA på DVI porten til PCen og koble den rett inn i VGA porten på TV (den blå utgangen) da funket det perfekt med 1330*768.

 

 

Ble litt rotet her.. men dere skjønner problemmet. Litt møkk å måtte bruke D-Sub(blå vga utangen) på LCD tven når du har mulighet for DVI

 

Grafikkort: GT7800 GT

 

Hvis noen har en solution på dette.. please give me

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...