Gå til innhold

Bestilling fra Komplett - er pakken sendt?


Anbefalte innlegg

Jeg bestillte for 3 dager siden, 17.12, diverse ting fra Komplett. Alle tingene er inne, og er lagervare. Men når jeg er inn epå kontoen min og ser på ordren, så kan jeg enda "Kanselere" den, og det står "Åpen" på alle varene. Men det står også "1 stk har forventet sendingsdato 2005-12-17" på alle varene.

Er pakken sendt da eller? :hmm:

 

Mvh.

ZinnX

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan være flere grunner. Mest sannsynlig så har de stor på gang. Mange vil sikker kjøpe julegaver til andre eller seg selv. Det er jo fristene å sprite opp PCen litt når man har fri i julen.

 

Det andre kan være at flere har lagt inn bestilling på samme vare, og at dette da gjør at ting blir utsolgt, og at systemet blir hengende litt etter, slik at det ikke står at de har gått tomme enda.

 

Har selv opplevd at de har brukt lang tid på å sende ut, da var det en større bestilling. Med færre ting, så har det gått kjapt. Sist gang så ble tingen bestilt torsdag før lunsj, og jeg fikk hentet den på lørdag. Det er kjapt.

Endret av AndersT2
Lenke til kommentar

Bestilte selv noe på komplett på søndag, Etter at orden var åpen helt til idag så sendte jeg en mail til di, fikk dette til svar:

 

Hei

 

Grunnen er at det er jul og vi har veldig mye å gjøre. Denne vil ikke komme fram til jul dessverre.

 

Mvh Trond S.N

Komplett.no - Salg. tlf: 33 47 14 00,

http://www.komplett.no

 

Er bare og vente, pakken kommer til slutt :)

Endret av Booz
Lenke til kommentar
Ok. Får bare vente da. Men saken er den at jeg skal på LAN i romjula, 26.12 til 30.12, og trenger litt gb. Tror dere jeg får varen før LAN'et, eller jobber ikke posten i romjula?

5317339[/snapback]

 

Posten jobber i romjula, Det er jo bare 1 og 2 juledag som er røde dager, resten er arbeidsdager.

Lenke til kommentar
Ok. Får bare vente da. Men saken er den at jeg skal på LAN i romjula, 26.12 til 30.12, og trenger litt gb. Tror dere jeg får varen før LAN'et, eller jobber ikke posten i romjula?

5317339[/snapback]

 

Posten jobber i romjula, Det er jo bare 1 og 2 juledag som er røde dager, resten er arbeidsdager.

5317413[/snapback]

 

Men om han skal ha den FØR LAN'et, må pakken være ankommet ham før julaften, siden Posten ikke sender pakker den 25. og 26. :)

Lenke til kommentar
Ok. Får bare vente da. Men saken er den at jeg skal på LAN i romjula, 26.12 til 30.12, og trenger litt gb. Tror dere jeg får varen før LAN'et, eller jobber ikke posten i romjula?

5317339[/snapback]

 

Posten jobber i romjula, Det er jo bare 1 og 2 juledag som er røde dager, resten er arbeidsdager.

5317413[/snapback]

 

Men om han skal ha den FØR LAN'et, må pakken være ankommet ham før julaften, siden Posten ikke sender pakker den 25. og 26. :)

5319474[/snapback]

 

 

Vel... i dette tilfellet ligger jo pakken hos Komplett ennå. Vi får vel skylde på dem om pakken ikke kommer fram. Posten kan ikke trylle heller.

Lenke til kommentar

Men jeg mener å ha lest at hvis man bestillte før 18. des, så garanterte Posten at gaven kom frem før jul. Og jeg bestillte 17. Men de mener vel at den må bli sendt ut før den 18... :hmm: Pakken min er i Stokke nå btw. Post.nr. 3169. Finner ikke ut hvor det er.. :S Noen som vet det? Jeg bor i Lindesnes, og Sandefjord, der Komplett holder til, er jo ikke så langt unna. :hmm:

Lenke til kommentar
Men jeg mener å ha lest at hvis man bestillte før 18. des, så garanterte Posten at gaven kom frem før jul. Og jeg bestillte 17. Men de mener vel at den må bli sendt ut før den 18...  :hmm: Pakken min er i Stokke nå btw. Post.nr. 3169. Finner ikke ut hvor det er.. :S Noen som vet det? Jeg bor i Lindesnes, og Sandefjord, der Komplett holder til, er jo ikke så langt unna. :hmm:

5320223[/snapback]

 

Du kan ikke bare møte opp på en eller annen sorteringsterminal og be om pakken din. Du blir i så fall pent bedt om å vente til pakken din er på postkontoret ditt, dessverre. :/

Lenke til kommentar
Men jeg mener å ha lest at hvis man bestillte før 18. des, så garanterte Posten at gaven kom frem før jul. Og jeg bestillte 17. Men de mener vel at den må bli sendt ut før den 18...  :hmm: Pakken min er i Stokke nå btw. Post.nr. 3169. Finner ikke ut hvor det er.. :S Noen som vet det? Jeg bor i Lindesnes, og Sandefjord, der Komplett holder til, er jo ikke så langt unna. :hmm:

5320223[/snapback]

 

Du kan ikke bare møte opp på en eller annen sorteringsterminal og be om pakken din. Du blir i så fall pent bedt om å vente til pakken din er på postkontoret ditt, dessverre. :/

5320497[/snapback]

 

Alternativt kan du hente den sjøl i Postens boksanlegg i Stokke eller ved Oslo Sentralstasjon. Levering samme dag som du bestiller (dvs dersom Komplett klarer å pakke samme dag...). Du får SMS når pakken er klar til henting i boksen. Men da må du altså bestille denne leveringsformen når du bestiller. Dette er visst en prøveordning Posten har, som foreløpig bare gjelder Komplett.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...