Gå til innhold

Får jeg skjermkortet før jul?


Anbefalte innlegg

Jeg bestilte nytt skjermkort den 16, den 19 ble det sendt fra komplett. På posten.no står det at sendingsfristen for min region er 20.12 .men siden i går har dette stått som sporingsinformasjon på pakken:

 

19.12.05 19.44 VIDERESENDT 0024 OSLO

19.12.05 14.20 INNLEVERT POSTTERMINAL 3169 STOKKE

 

Vanligvis når jeg bestiler kommer det dagen etter opp at pakken ble registrert i omlastterminalen og jeg får pakken dagen etter. Men det står ikke i dag :( . Har fristen gått ut? slik at jeg må vente til etter jul før jeg mottar pakken eller, vil jeg motta den i denne uken?

hvis ikke er juleferien ødelagt :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
På posten.no står det at sendingsfristen for min region er 20.12 .men siden i går har dette stått som sporingsinformasjon på pakken:

 

Dette menes med at pakken må sendes senest den 20.12 fra komplett sitt lager for at den skal komme fram før de tar ferien til din region. Pakken trenger ikke nødvendigvis komme opp med ny status før på kvelden på posten.no sin sporingsside, de de har et ganske tregt system.

 

Håper du får pakken før jul i hvertfall :D

 

-Thomas-

Lenke til kommentar

Bestilte mitt på Lørdag, på Mandag kveld var det i Stokke, Tirsdag kveld i oslo og i dag i Kristiansand, så jeg får det nok i morgen.

 

Så posten har ikke vært så mye regere her, kanskje en ekstra dag...

 

Men en ting er merkelig, hvorfor sender de den fra stokke og opp til Oslo og så til Kristiansand?

Lenke til kommentar
Men en ting er merkelig, hvorfor sender de den fra stokke og opp til Oslo og så til Kristiansand?

5318939[/snapback]

 

Fordi det er billigere, naturligvis. Jeg antar det kjører en bil om kvelden fra Oslo. Det er enklere, kanskje også raskere og i hvert fall billigere å fylle denne opp i Oslo, enn å la den stoppe flere steder underveis. Jeg tror du kan være sikker på at en bedrift som skal tjene penger gjør det så rasjonelt som mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...