Gå til innhold

- K750i har best kamera


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva var egentlig grunnen til at N90 ble droppet? For den ville jo gitt K750i seriøs konkurranse, for å si det sånn... :hmm:

5315680[/snapback]

 

Den generelle oppfatningen var vel at N90s kamera er veldig oppskrytt, og det virker som om mange ble ganske skuffet da den kom på markedet.

Her kan du lese litt mer om saken.

 

Regner også med at de som har foretatt denne nye undersøkelsen hvor k750i vant, har testet langt flere kameraer enn de 6 på listen. I så fall var de vel av samme oppfatning som for eksempel GSM Arena når det gjaldt N90s kamera.

Lenke til kommentar

Artig at Amobil skrev at N90 er den beste kameramobilen på markedet, når, i følge denne artikkelen, de fleste andre synes uenig i det.

 

Jaja. Fint med enda en kameratest i hvert fall. Med K750i som vinner kan de i hvert fall ikke ha lagt vekt på hvordan mobilen er i bruk _etter_ at bildet er tatt. Verre Galleri-modus skal man lete lenge etter.

Lenke til kommentar

URL til bilder tatt med en xcute, mener du? Bildene jeg så var tilgjengeliggjort i forbindelse med en test av Xcute DV1 på dinside.no, testen finner du her.

 

Legg merke til hvor diffuse og grøtete bildene ser ut, virker nesten som om det er noe rart med autofokusen, eller evt at linsen kommer ferdig innsmurt med vaselin. :p

Lenke til kommentar

gravde litt og fant amobil.no sin egen test av dv1.

 

ser ut til at dem støtter opp om problemet med slørete bilder:

http://www.amobil.no/tester/mobiltelefoner/xcute_dv1/20133/5

 

men det virker som om noen av problemene forsvinner om en tar seg tid til å justere oppsettet selv heller den å la elektronikken gjøre det automatisk.

 

jaja, enkelt skal det ikke være. noen som vet om storebror dv2 er bedre?

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar
Jaja. Fint med enda en kameratest i hvert fall. Med K750i som vinner kan de i hvert fall ikke ha lagt vekt på hvordan mobilen er i bruk _etter_ at bildet er tatt. Verre Galleri-modus skal man lete lenge etter.

 

Hva er det du ikke liker med galleriet på K750i? Jeg syns det fungerer helt topp... ett trykk så er jeg i galleri oversikten. Oversikten kan vises i 2 eller tre rekker ettersom hvor store bilder man vil se.. ett trykk på et bilde for å vise det ene eller andre veien. Man kan sende bilde som mms, bt, ir eller e-post fra galleri. Det eneste kunne være at det hadde vært lettere å flytte bilder til andre mapper og sortere dem, men dette gjør jeg stort sett fra PC'en i og med at det er så lett.. plugg inn kabelen og minnekortet kommer opp som en disk automatisk hvor det er bare å dra bildene rundt som man vil.

Får ikke blitt så mye bedre på en så liten telefon/skjerm synes jeg da.

Lenke til kommentar

Det er først og fremst det at man må se på et bilde i sidelengsmodus for å zoome inn og ut. Det er rett og slett helt tåpelig. Ikke bare er det meningsløst, men også irriterende hvis man skal se på motiver som er høyere enn de er brede. I tillegg til det er mye av andre funksjoner borte når man har bildet i widescreen. Da må man altså bytte tilbake igjen for å få tilgang til de funksjonene. Tungvint.

 

Ellers er det dårlig at man ikke kan lage to mapper inni hverandre. Hvorfor i alle dager skal ikke jeg få lov til å lage en mappe som heter Ferie med to ulike mapper inni den igjen?

 

Og som en siste ting er K750i og sitt galleri tregere enn hva jeg har opplevd på blant annet 7610, som ikke akkurat var en racer selv.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...