Gå til innhold

Min første WoW film


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ROFLMAO.... lizzm r0xZor azz!oneoneoe!111

 

Litt konstruktiv kritikk: :)

 

Ikke lag flere filmer...

5315779[/snapback]

 

 

 

Nja ville ikke sagt at han ikke skulle laget flere filmer, men kanskje finne et tema eller noe pvp's og sånt og laget film av. Man må jo starte et eller annet sted for og bli god til og lage wow filmer ;)

Lenke til kommentar

Det der må være noe av det mest uinteressante jeg noensinne har sett. :p

 

1. Finn deg noe INTERESSANT å lage film om. Løping rundtomkring uten mål og mening er virkelig ikke interessant/morsomt/tøft i det hele tatt.

2. Ikke gi ut noen filmer du selv ikke er fornøyd med. Om du virkelig synes denne filmen var morsom, så bør du enten slutte å lage film, eller prøve å innse hva som er bra og hva som er dårlig av det du lager.

3. Leet speak har virkelig ingen plass i filmer (kanskje med unntak av noen få situasjoner hvor det MULIGENS kan være litt morsomt om du bruker det på en litt... sarkastisk måte).

4. Se på litt andre filmer. Se og lær, og prøv igjen (uten leet speak, og noe mer interessant).

 

Så.. kort sagt, ikke lag film om du ikke har noe å vise frem.

Lenke til kommentar

hehe, prøv å tenk ut hva du skal lage før du lager no. :tease:

 

 

jaja, når vi først er i gang med å poste hjemmelagde filmer kan jeg legge ut et en også.

Prøvde å tilpasse filmen til en sang, varer ikke så frytkelig lenge og var egentlig mest for å teste game cam, men føler likevel den har litt mer "story" enn din.

 

Handler om en trist hunter som er lei av hverdagen, hehe :hmm:

 

http://www.ancientprotectors.com/downloads/WoWtest.wmv

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...