Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Blir ikke skjerm bilde


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei

Jeg har et problem. Jeg har nettopp skiftet kabinett. Men når jeg skrur den på så blir det ikke noe bilde på skjermen.

Jeg vet at det ikke er noe galt med skjerm, cpu, hovedkort, ram, skjermkort eller harddisk (har testa alt på en annen maskin).

kan det være noe med koblingene eller?

 

takker for alle svar

5314996[/snapback]

 

JEg hadde en lignende feil før, Du må dra til BIOS og skifte om slik at skjermen går først på PEG/PCI Eller PEG/AGP, spørs hvilket type grafikkort du har.

Lenke til kommentar
Hei

Jeg har et problem. Jeg har nettopp skiftet kabinett. Men når jeg skrur den på så blir det ikke noe bilde på skjermen.

Jeg vet at det ikke er noe galt med skjerm, cpu, hovedkort, ram, skjermkort eller harddisk (har testa alt på en annen maskin).

kan det være noe med koblingene eller?

 

takker for alle svar

5314996[/snapback]

 

JEg hadde en lignende feil før, Du må dra til BIOS og skifte om slik at skjermen går først på PEG/PCI Eller PEG/AGP, spørs hvilket type grafikkort du har.

5315210[/snapback]

 

men problemet er at skjermen ikke får signal. hva skal jeg gjør det?

Jeg har et PCI-Express Sapphire X850XT

Lenke til kommentar
Hei

Jeg har et problem. Jeg har nettopp skiftet kabinett. Men når jeg skrur den på så blir det ikke noe bilde på skjermen.

Jeg vet at det ikke er noe galt med skjerm, cpu, hovedkort, ram, skjermkort eller harddisk (har testa alt på en annen maskin).

kan det være noe med koblingene eller?

 

takker for alle svar

5314996[/snapback]

 

JEg hadde en lignende feil før, Du må dra til BIOS og skifte om slik at skjermen går først på PEG/PCI Eller PEG/AGP, spørs hvilket type grafikkort du har.

5315210[/snapback]

 

men problemet er at skjermen ikke får signal. hva skal jeg gjør det?

Jeg har et PCI-Express Sapphire X850XT

5315222[/snapback]

 

Du har til og med samme grafikkort som meg, Koble skjermen til interigerte grafikkortet først, også drar du til BIOS, også til "PNP/PCI configuration" Og så stiller du "graphic adapter priority" til PEG/PCI, også setter du på skjermen til grafikkortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...