Gå til innhold

EVGA 7800GTX 512MB


iStephano

Anbefalte innlegg

Ja da har jeg bestilt meg EVGA 7800GTX 512 for noen uker siden. Å krysser fingrene mine den kommer før jul ;) Så lurte jeg på noe, har prøvd og googlet litt rundt diverse steder men finner ikke helt svaret jeg leter etter.

 

Siden jeg begynnte og lese her på forumet har jeg tippet mer og mer mot overklokking siden.. Noe jeg var skikkelig i mot for jeg opplevde bare ustabilitet før. Helt til jeg skaffet meg deler som faktisk lot seg overklokke så så jeg hvor gøy det egentlig er så da har jeg gått over til den mørke siden og overklokker ltt her og der på det som kan klokkes :p

 

Så da så jeg rundt etter erfaringer fra andre om det EVGA 7800GTX 512 Kortet lot seg overklokke noe. Det er ikke så viktig da dette er et rimelig kraftig kort fra før av men man lurer jo allltid på hva man kan skvise ut. Fant en link der dem testet kortet og det overklokket dårlig. tror det var 581 / 1750 det samme som xfx kortet kommer med. Men denne kan du jo klokke til skyene som jeg leste.

 

Derfor jeg valgte meg EVGA kortet er fordi for noen uker siden så det veldig mørkt ut for og kunne skaffe disse 512MB kortene før jul så jeg bare bestillte den. Veit at du får xfx versonen til samme pris bare litt mer klokket. Men men gjort er gjort ;)

 

Noen som har noen mening eller veit om dette kortet er klokke vennlig?

 

Hilsen Meg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...