Gå til innhold

Videofeil på 360


Dumle_

Anbefalte innlegg

Fikk endelig tak i 360 når Elkjøp fikk inn igjen maskiner på Skøyen den 16.des, og maskina fungerte fint helt til sent søndag kveld. Etter å ha lasta ned en trailer, merka jeg når jeg satte den på at videoen var helt klikk. Grønne og røde prikker som fløy over skjermen, og hvite prikker som oppstod der det er skarpe kanter i videoen. Det samme oppstår under DVD-avspilling. Introvideoen i PGR3 fungerer helt fint, men det er muligens fordi den er i BINK-format, og ikke WMV som de andre videoene er i. Under spilling virker det til at ingenting er feil, bortsett fra at info-boksen i PGR3 som er på venstre side under loading før og etter løp skjelver rimelig mye, noe den ikke gjorde før.

 

Xbox'n står med god utlufting på alle kanter, og det samme gjør strømforsyningen. Har ikke opplevd at boksen har blitt varmere enn det som er normalt, og boksen var ikke varm i det hele tatt når jeg merka feilen.

 

Er det noen der ute som har opplevd den samme feilen? Eller noen som har en anelse om hva som kan være feil? Har svært lite lyst til å sende maskina inn til rep, siden det p.g.a. juletider sikkert kommer til å ta en liten evighet å få den tilbake.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekk kabler, sjekk instillinger på tv valg på X360. Sjekk at du har riktig valg på kabelen (HD eller vanlig om du bruker denne kabelen)

 

Sjekk at kabler sitter skikkelig godt i. Om ikke noe hjelper så ville jeg ringt til suport. Anbefaler det da å snakke med folk i UK da svenskene er...ja svensker og ikke serlig stor hjelp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...