Gå til innhold

kommentarer på utkast?


Anbefalte innlegg

http://stud.ntnu.no/~janmaxim/xamen/

 

hei, driver å lager min egen blog for tiden.. og lurer bare på om enkelte av dere har noen kommentarer som kan lede meg i rett retning.. synes den er litt tom ellers enn i headeren f.eks..

 

og en ting til.. grunnen til at jeg har så elendig dummy tekst er at jeg lager absolutt alt selv (koding / database / etc..) og har ikke orket å skrive noe fancy i spørringene mot databasen ennå :p

 

takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

La oss nå ikke bli helt frelst her, han spurte om kritikk :p

------

Synes siden trekker litt mot venstre.

Må nesten få se hover, det synes jeg er en stor del av siden.

---

Ellers er det kjempebra jobba(utenom koden)

Merker at jeg har lyst å scrolle litt opp når jeg er øverst da :hm:

Synes også selve overskriften var litt gjemt, måtte se etter den.

Lenke til kommentar

Ser du har lagt inn en svak border over tekstene dine (mellom sitat og tekst). Den ble for svak, og har ingen hensikt synes nå jeg, så bare forstyrrende ut.

Men bra jobbet :)

 

Edit: Ser nå at det er kun jeg som hadde på allt for sterkt lys på skjermen pga. spilling :p Så da synes jeg det var fint :)

Endret av KimS
Lenke til kommentar

Kjempepent, enkelt og ryddig design! bra jobba! :)

 

Kodene bør du jobbe en del mer med.

-doc type

-title i head

- h3 i stedenfor <p> som overskrift i menyen.

- Kansje litt mer linjehøyde i tekstområdet.. 145-150% ville helt klart gjordt seg.

 

Når det gjelder brukervennelighet, må jeg si meg uenig gladsild. I 800x600 ser du headern og sitatet, no more. Men det er da ikke så veldig vannskelig å bevege på pekefinger'n eller hva? :p

Endret av bigben247
Lenke til kommentar
Kjempepent, enkelt og ryddig design! bra jobba! :)

 

Kodene bør du jobbe en del mer med.

-doc type

-title i head

- h3 i stedenfor <p> som overskrift i menyen.

- Kansje litt mer linjehøyde i tekstområdet.. 145-150% ville helt klart gjordt seg.

 

Når det gjelder brukervennelighet, må jeg si meg uenig gladsild. I 800x600 ser du headern og sitatet, no more. Men det er da ikke så veldig vannskelig å bevege på pekefinger'n eller hva? :p

5317429[/snapback]

 

ikke sitatet, teksten. teksten er noe av det første man skal lese på siden og når man må scrolle for å kunne lese 4de linje, syns jeg det er lite brukervennlig. scrolling er ganske irriterendes og iallefall på en forside der man gjerne vil ha med seg teksten raskt.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...