Gå til innhold

PGR3 like ferdigheter


Manhatten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du velger en Quick Match blir det slik ja, men ikke hvis du spiller på Online Career. :)

5312933[/snapback]

 

 

Jo, dette skjer på online career.

5312949[/snapback]

Hei. Opplever det samme som deg, jeg holder en solid 8. plass hver gang jeg kjører online. Men det er på grunn av at det er de første løpene mine, så jeg har ingen statistikk enda på hvor god jeg er, så Matchmakingen driver å kalkulerer hvilken klasse jeg er, derfor kan noen løp av og til virke som en virkelig ikke var ment å kjøre i de. Det skal jevne seg ut etterhvert.

Lenke til kommentar

Hei. Opplever det samme som deg, jeg holder en solid 8. plass hver gang jeg kjører online. Men det er på grunn av at det er de første løpene mine, så jeg har ingen statistikk enda på hvor god jeg er, så Matchmakingen driver å kalkulerer hvilken klasse jeg er, derfor kan noen løp av og til virke som en virkelig ikke var ment å kjøre i de. Det skal jevne seg ut etterhvert.

5313020[/snapback]

 

Får håpe det bedrer seg. Ganske frustrerende egentlig.

Lenke til kommentar

en litt offtopic spørsmål anngående PGR3:

 

I Offline Career mode, den banen i London kalt "Cone challenge", hvor du skal kjøre gjennom såkalte kjegle-porter uten å treffe dem.

 

Du har 3 min på deg. Så skal du velge vanskelighetsgrad. Jeg liker å spille på Hard, og noen ganger Hardcore. Men på dette brettet klarte jeg bare Medium :( (var ganske lett, bare 1500 kudos)

 

Det jeg ikke skjønner er, hvordan skal man klare (på Hard) å samle 7500 Kudos på den banen? Hva er det man skal gjøre mye av for å få mye kudos?

Lenke til kommentar
en litt offtopic spørsmål anngående PGR3:

 

I Offline Career mode, den banen i London kalt "Cone challenge", hvor du skal kjøre gjennom såkalte kjegle-porter uten å treffe dem.

 

Du har 3 min på deg. Så skal du velge vanskelighetsgrad. Jeg liker å spille på Hard, og noen ganger Hardcore. Men på dette brettet klarte jeg bare Medium :( (var ganske lett, bare 1500 kudos)

 

Det jeg ikke skjønner er, hvordan skal man klare (på Hard) å samle 7500 Kudos på den banen? Hva er det man skal gjøre mye av for å få mye kudos?

5321632[/snapback]

 

du må drifte i tillegg

Lenke til kommentar
Det jeg ikke skjønner er, hvordan skal man klare (på Hard) å samle 7500 Kudos på den banen? Hva er det man skal gjøre mye av for å få mye kudos?

5321632[/snapback]

Alle mulige slags manøvrer som medfører den 'tikkelyden' (sladding osv.) gir kudos. Bruk gjerne håndbrekket innimellom - så lenge du ikke kjører mot andre gjør det lite at hastigheten synker.

 

Når du tar kudos ganger poengene seg opp hele tiden (comboer) - så sant det ikke er mer enn 2 sekunder mellom hver kudos-manøver. Hvis det går mer enn 2 sekunder mellom kudos-tikkingen så starter du 'på null' igjen (altså ikke totalsummen men den 'gange-effekten'). Det er derfor ekstremt viktig å holde dette gående.

 

Å bare kjøre mellom kjeglene uten å gjøre noe annet vil aldri holde til max poeng; du må legge inn noen sladder o.l. innimellom.

 

Hent ned noen replays fra Xbox Live (de 10 - eller er det 100? beste på alle challengene ligger tilgjengelig), så ser du hvordan de aller beste går frem for å få bøttevis av kudos på de ulike banene.

Endret av Doogle
Lenke til kommentar

Jeg er ranka som newcomer (4) og kjører kun sammen med de beste. Har enda ikke kjørt sammen med andre Newcomere. Dette TrueSkill-opplegget til MS virker ikke bra. De presser meg ut av kurs i løpet av de første 10 sekundene. Har ikke sjans mot de beste jeg. Har etter 60 races nesten ikke krysset mållinja. Er det andre som opplever lingnende?

Lenke til kommentar
Har ikke sjans mot de beste jeg. Har etter 60 races nesten ikke krysset mållinja.

5324851[/snapback]

Det er selvfølgelig en stor fordel å spille igjennom singleplayer først (så har du råd til biler og...). Du har ikke sjans nesten uansett hvor god du er hvis du spiller mot folk som virkelig kan banene ut og inn og du selv til stadighet kjører ut nettopp fordi du ikke kan banen. En annen klassisk nybegynnertabbe er å kjøpe de desidert råeste bilene og bruke dem online i den tro at du da vil ta igjen de andre - da er du garantert å tape hvis du ikke har 'lært' deg å kjøre med dem siden de er både raskere og vanskeligere å kontrollere. I tillegg får du garantert negativ feedback fra andre spillere hvis du til stadighet buser inn i 200 km/h i en sving (som det er komplett umulig å ta i den hastigheten) med det resultat at du ikke klarer den og kanskje kræsjer ut et par andre samtidig.

 

Tror jeg nesten aldri har sett ranken 'newcomer' når jeg har spilt online; mulig du får høyere rank automatisk etterhvert som du kommer lenger i singleplayerdelen. Som 'helt grønn' vil du veldig sjelden slå folk som har spilt mange flere timer enn deg, så nok en gang: rund singleplayer før du satser seriøst online! Da vil du helt sikkert oppleve at konkurransen blir mer jevn også.

Endret av Doogle
Lenke til kommentar
Husk at klasse E-biler fort kan lande i løpene som er åpne for A og E.. Det å kjøre med F50-en i online career er en god plan i starten, ettersom den ikke er _utrolig_ dyr, men samtidig er raskest i klassen.

5313040[/snapback]

 

f50-koster 1,3 mill.. det er ikke billig synes jeg! syns trueskill-rankinga funker dritbra jeg! kjører allltid med noen som som har 1-3 poeng mindre elle mere enn meg! men kjørte med en expert engang, han hadde 35! litt mer enn meg ja!

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...