Gå til innhold

Hvordan starte 2 psuer i en maskin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
åja... læreren vår babler hele tiden om at det må være punktum og ditten og datten så nå kan jeg ikke lese lenger :p joda, men tenkte ikke på at det betyr på grunn av, men du kan vel bare ha en knapp til hk-et og den psuen der, og så jumpstater du den andre med en bryter.

5312821[/snapback]

men det er da bare plass til en ledning på hket! og hvordan ska man feste en bryter til da??

Lenke til kommentar
Lurer på Hvordan man kan få startet to strømforsyninger i en maskin! trenger to pga pc prosjekt!!

 

 

 

 

 

Takker for alle svar:-)

5312669[/snapback]

 

For å jumpstarte en PSU uten å koble den til HK'et må du ta f.eks en binders å kortslutte to av pinnene:

atx_kontakt.jpg

Ta en binders i mellom de to markerte pinnene.

5312950[/snapback]

 

Du kan lodda dei to ledningane til dei samme på den andre PSUen, så starte begge når du trykke på startknappen. Trur eg... :hmm:

Lenke til kommentar
Lurer på Hvordan man kan få startet to strømforsyninger i en maskin! trenger to pga pc prosjekt!!

 

 

 

 

 

Takker for alle svar:-)

5312669[/snapback]

 

For å jumpstarte en PSU uten å koble den til HK'et må du ta f.eks en binders å kortslutte to av pinnene:

atx_kontakt.jpg

Ta en binders i mellom de to markerte pinnene.

5312950[/snapback]

 

Du kan lodda dei to ledningane til dei samme på den andre PSUen, så starte begge når du trykke på startknappen. Trur eg... :hmm:

5312988[/snapback]

meine du at æ ska lodd sammens begge dæm samme ledningene fra begge psuene??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...