Gå til innhold

ALLE SAMMEN LES DETTE! ADVARSEL!


petterd

Anbefalte innlegg

Jeg har bare lyst til å advare alle som tenker på å bestille mobil fra starlin wireless.

For 2 måneder siden bestilte jeg en NEC L1 fra et firma som heter starlin wireless.

Etter noen uker sende jeg dem mail og fikk et svar om at dem ikke hadde fått den enda, selv om dem hadde annonsert dette.

Jeg har hatt kontakt med dem over mail i en lengre periode hvor jeg fortalte dem at jeg ville kanselere bestillingen.

Dem fortalte meg at alle bestillinger av NEC L1 hadde blitt avbestilt og alle pengene hadde blitt refundert.

Jeg har enda ikke fått pengene tilbake på kontoen min og får ikke kontakt med dem lenger over mail eller telefon.

Firmaet er tydeligvis kanadisk, men dem er utrolig dårlig i engelsk.

 

Er det noen her som har opplevd noe liknende og vet hva man kan gjøre?

 

www.starlin.ca

www.starlinwireless.com

 

 

Petter

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har bare lyst til å advare alle som tenker på å bestille mobil fra starlin wireless.

For 2 måneder siden bestilte jeg en NEC L1 fra et firma som heter starlin wireless.

Etter noen uker sende jeg dem mail og fikk et svar om at dem ikke hadde fått den enda, selv om dem hadde annonsert dette.

Jeg har hatt kontakt med dem over mail i en lengre periode hvor jeg fortalte dem at jeg ville kanselere bestillingen.

Dem fortalte meg at alle bestillinger av NEC L1 hadde blitt avbestilt og alle pengene hadde blitt refundert.

Jeg har enda ikke fått pengene tilbake på kontoen min og får ikke kontakt med dem lenger over mail eller telefon.

Firmaet er tydeligvis kanadisk, men dem er utrolig dårlig i engelsk.

 

Er det noen her som har opplevd noe liknende og vet hva man kan gjøre?

 

www.starlin.ca

www.starlinwireless.com

 

 

Petter

5312631[/snapback]

Du får vel kontakte forbrukerrådet eller TV2 hjelper deg :!: Det er kanskje lurt å kjøpe mobiler fra litt mer kjente butikker, fint du la ut en advarsel ihvertfall!:)

Lykke til!

Lenke til kommentar

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...